Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Характеристика видів професійного навчання персоналу.

Таблиця 1

Характеристика видів навчання кадрів

 

1. Професійна підготовка кадрів     1.1 Професійна початкова підготовка     1.2 Професійна спеціалізована підготовка Набуття знань, умінь, навиків і вивчення способів спілкування, направлених на виконання певних виробничих завдань. Підготовка вважається завершеною, якщо отримана кваліфікація для здійснення конкретної діяльності   Розвиток знань, умінь, навичок і способів спілкування як фундаменту для подальшої професійної підготовки (наприклад, підготовка бакалаврів) Призначена для отримання специфічної професійної кваліфікації. Поглиблення знань і вмінь з метою оволодіння певної професії (наприклад, спеціаліст, магістр)  
2. Професійне вдосконалення     2.1Вдосконалення професійних знань і вмінь     2.2Професійне вдосконалення з метою просування по службі Розширення знань, умінь, навичок і способів спілкування з метою приведення їх у відповідність із сучасними вимогами виробництва, а також для стимулювання професійного зростання (навчаються зайняті у виробництві працівники, які мають практичний досвід) Приведення знань і вмінь у відповідності з вимогами часу, актуалізація і поглиблення їх. Навчаються спеціалісти (горизонтальна мобільність) Підготовка до виконання якісно більш високих завдань. Навчаються керівники з метою просування по службі (вертикальна мобільність)  
3.Професійна перепідготовка Отримання знань, умінь, навичок і способів поведінки для освоєння нової професії і якісно іншої професійної діяльності (навчаються зайняті у виробництві працівники або безробітні, які мають практичний досвід)

 




Переглядів: 505

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Суть професійного розвитку персоналу та завдання управління ним | Методи і форми професійного навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.