Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні вказівки щодо основної частини заняття

НАВЧАЛЬНІ ПИТАННЯ І РОЗРАХУНОК ЧАСУ

№ з/п Навчальні питання Час (хв.)
І ІІ   ІІІ Вступна частина Основна частина 1. Обладнання для сканування зображень. 2. Сканування документів. 3. Розпізнавання документів. Заключна частина

 

 

ВКАЗІВКИ ЩОДО ПОРЯДКУ ТА МЕТОДИКИ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ:

Загальні організаційно-методичні вказівки

Підготовка викладача: вивчення рекомендованих навчальних матеріалів; підбір і вивчення дидактичних матеріалів; контроль стану навчально-матеріальної бази.

Підготовка студентів зводиться до отримання за вказівкою викладача необхідних навчальних матеріалів.

Підготовка навчально-матеріальної бази проводиться силами особового складу лабораторії під керівництвом і контролем викладача. За 2 дня до проведення заняття дати заявку у лабораторію щодо підготовки навчально-матеріальної бази.

Основний, принциповий момент, на якому повинен зосередити увагу викладач при викладенні матеріалу заняття - це мотивація і формування у студентів почуття необхідності у вивченні дисципліни "Комп'ютерне діловодство". В ході заняття необхідно показати (спираючись на приклади) роль і місце комп’ютерного діловодства в сучасному світі.

Методичні вказівки щодо вступної частини заняття

Прийняти доповідь чергового групи про готовність навчальної групи до заняття, перевірити наявність студентів. Провести оголошення підсумкових оцінок за лабораторну роботу. Проаналізувавши результати захисту лабораторної роботи звернути увагу на те, що студенти, які не захистили лабораторну роботу не будуть допущені до заліку з дисципліни.

Оголосити тему, цілі, навчальні питання заняття.

Методичні вказівки щодо основної частини заняття

При викладенні першого навчального питання необхідно звернути увагу студентів на те, що представляє собою сканер як пристрій, його основне призначення, коротко доповісти історичну довідку щодо виникнення та розвитку обладнання для сканування зображень. Звернути увагу нвчаємих на класифікацію, переваги та недоліки різних видів сканерів. Використовуючи мультимедійний пристрій та відповідні слайди продемонструвати зовнішній вигляд ручних, планшетних та барабаних сканерів. Доповісти основні технічні характеристики сканерів та як кожна із них впливає на якість сканованих зображень. Підвести підсумок по першому навчальному питанню заняття, відповісти на можливі запитання студентів, перейти до другого питання.

При викладенні другого навчального питання необхідно зосередити увагу студентів на тому, що розуміється під поняттям сканування, які безпосередньо фізичні процеси видбуваються при скануванні зображень різними видами сканерів. Доповісти, що для роботи зі сканером найчастіше використовується програма FineReader російської компанії ABBYY, можливості цієї програми - вона дозволяє об’єднати сканування і розпізнання в одну операцію, працювати з пакетами документів і бланками. Детально зупинитись на тому, що представляє собою головне вікно FineReader. Звернути увагу на те, що процес введення документа в комп'ютер виконується поетапно, детально зупинитись на перших двох етапах:

Етап 1. Встановлення документа в сканер.

Етап 2. Сканування документа.

Підвести підсумок по другому навчальному питанню заняття, відповісти на можливі запитання студентів, перейти до третього питання.

При викладенні третього навчального питання необхідно зосередити увагу студентів на 3 та 4 етапах введення документа в комп’ютер, на тому, що розуміється під поняттям розпізнавання документа, які безпосередньо операції при цьому здійснюються. Звернути увагу студентів на те, що якою б доброю не була програма розпізнавання, по закінченні її роботи обов’язково необхідно здійснити перевірку від сканованого зображення та за необхідності внести корективи.

Основними моментами при викладенні змісту цих питань є:

· розуміння студентами необхідності застосування методів та засобів КД в діяльності сучасного фахівця;

· знання студентами основних понять КД.

Увага студентів повинна бути сконцентрована на тому, що загальна комп'ютеризація сьогодні (зокрема, при обробці документів) - це не добре побажання, а крайня необхідність.

При викладенні матеріалу заняття доцільно використовувати мультимедійне проекційне устаткування.




Переглядів: 253

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Г) нетто-імпортером. | Методичні вказівки щодо заключної частини заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.