Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні вказівки щодо заключної частини заняття

Узагальнити матеріал, який викладено на занятті, підкреслити основні моменти. Дати завдання на самопідготовку. Визначити час консультації. Оголосити тему наступного заняття.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

I. ВСТУПНА ЧАСТИНА

Час на відпрацювання - 15 хв.

Викладач приймає доповідь чергового про готовність навчальної групи до заняття, перевіряє наявність студентів, їх зовнішній вигляд і нагадує тему попереднього заняття.

Проводить оголошення підсумкових оцінок за лабораторну роботу. Проаналізувавши результати захисту лабораторних робіт, звернути увагу на те, що студенти, які не захистили лабораторну роботу не будуть допущені до заліку з дисципліни. Результати захисту виставляються в журнал.

Оголосити тему, цілі, навчальні питання заняття.

 




Переглядів: 241

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки щодо основної частини заняття | Обладнання для сканування зображень.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.