Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант 2

1.Користуючись означенням неперервної функції довести, що функція y = 2 x -3 є неперевною на всій області визначення.

 
 

2. Знайти та класифікувати точки розриву для даної функції та побудувати її графік.

Варіант 3.

1.Користуючись означенням неперервної функції довести, що функція y = 3 x -7 є неперевною на всій області визначення.

 
 

2. Знайти та класифікувати точки розриву для даної функції та побудувати її графік.

Варіант4.

1.Користуючись означенням неперервної функції довести, що функція y =5 x -3 неперевною на всій області визначення.

 
 

2. Знайти та класифікувати точки розриву для даної функції та побудувати її графік.

Варіант5.

1.Користуючись означенням неперервної функції довести, що функція y = x2 -4 є неперевною на всій області визначення.

 
 

2. Знайти та класифікувати точки розриву для даної функції та побудувати її графік.

Варіант 6.

1.Користуючись означенням неперервної функції довести, що функція y = x2 +4 є неперевною на всій області визначення.

 
 

2. Знайти та класифікувати точки розриву для даної функції та побудувати її графік.




Переглядів: 338

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 1 | Варіант 7.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.