Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант 7.

1.Користуючись означенням неперервної функції довести, що функція y = x3-5 є неперевною на всій області визначення.

2. Знайти та класифікувати точки розриву для даної функції та побудувати її графік.

 
 

Варіант 8.

1.Користуючись означенням неперервної функції довести, що функція y = x2-12 є неперевною на всій області визначення.

 
 

2. Знайти та класифікувати точки розриву для даної функції та побудувати її графік.

Варіант 9.

1. Користуючись означенням неперервної функції довести, що функція y = x2-3 є неперевною на всій області визначення.

 
 

2. Знайти та класифікувати точки розриву для даної функції та побудувати її графік.




Переглядів: 304

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 2 | Варіант 10.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.