МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Підготовка товарів до продажуПопередня підготовка товарів до продажу маєважливе значеннядля процесу продажу товарів і впровадження прогресивних методів обслуговування покупців. Попередня підготовка товарів до продажу створює і забезпечує: · високу продуктивність праці продавців при обслуговуванні покупців, · скорочення товарних витрат, · зниження витрат обігу, · підвищення ефективності роботи магазину, · покращує зовнішній вигляд товарів, · підвищенню культури обслуговування. · допомагає продавцю зосередитись саме на обслуговуванні покупця а не на роботі з товаром. Важливою умовою ефективного здійснення цих операцій є наявність у магазині відповідного обладнання, інструментів, інвентарю та пакувальних матеріалів. Виконання операцій попередньої підготовки товарів до продажу створює можливість подання товарів у належному вигляді в торговий зал. Проведення операцій попередньої підготовки товарів до продажу в магазинах необхідне тому, що значна частина товарів, яка надходить у торгівлю знаходиться в непідготовленому до реалізації стані (товари надходять у тарі, навалом, розібраними і не укомплектованими, не розфасованими). Тому працівники магазинів виконують різноманітні операції, які спрямовані на доведення товару до повної готовності для продажу покупцям. Характер і обсяги операцій визначаються складністю, властивостями асортименту особливостями їх пакування (тара, упаковка), рівнем готовності товарів до продажу, розміром, вагою. Усі операції попередньої підготовки товарів до продажу поділяють на : ▓ загальні, яких потребує будь-який товар, ▓ специфічні, які обумовлені конкретними особливостями окремого товару. ► Комплекс загальних операцій попередньої підготовки товарів до продажу включає: - розпаковування товарів, - облагородження (надання товарам товарного вигляду), - сортування, - перевірку цін та маркування товарів (заповнення ярликів, цінників на товар), - комплектування подарункових наборів, - підготовку товарів до подачі на робоче місце. > розпаковування — звільнення товару від транспортної тари. Основна вимога до цієї операції — збереження кількості і якості товарів, тари та упаковки; > сортування — групування товарів за товарними групами, видами, розмірами, сортами, іншими асортиментними ознаками, а також перевірка відповідності ціни, сортності, вказаних на маркуванні і в супровідних документах, прейскурантам чи договорам; > облагородження - (надання товарного вигляду) — очищення від пилу, забруднень, зачищення верхнього шару товарів, який втратив товарний вигляд, прасування товарів, протирання заводського мастила, усунення дрібних дефектів і т. п.; > маркування — оформлення і прикріплення (пришивання, приклеювання) до товарів ярликів з указівкою найменування виробу, його артикулу, сорту, розміру, ціни (для позначення ціни можуть застосовуватися спеціальні цінники); >комплектування подарункових наборів — об'єднання в єдиний набір товарів різних назв спільного призначення. > підготовка товарів до викладання в торговому залі — укладання товарів у спеціальну тару, контейнери, лотки, тару-обладнання, корзини, ящики, візки, виконання операцій зі збирання товарів, які надійшли в магазин в розібраному вигляді.
►До специфічнихоперацій підготовки товарів до продажу відносять операції, які виконуються конкретно для кожної окремої групи продовольчих товарів.
► розфасування. вагових продовольчих товарів, ► нарізання товарів, ► зачистка товарів, ► розрубування м'яса, тощо Підготовку товарів до продажупроводять, як правило, у спеціально відведених приміщеннях магазинів: пакувальних, фасувальних, розділочних, тощо. Операції з комплектування подарункових наборів і оформлення та прикріплення етикеток (цінників) можуть здійснюватися безпосередньо в торговому залі. Виконання операцій попередньої підготовки товарів до продажу в невеликих магазинах покладається на продавців, які здійснюють їх до відкриття магазину. У великих магазинах (при самообслуговуванні) ці операції виконують спеціально визначені працівники. ♥ Своєчасна підготовка товарів до відпуску є однією з невід'ємних умов, які забезпечують високий рівень культури торгівлі. Від її організації залежить також пропускна спроможність магазину, продуктивність праці працівників, знижуються товарні втрати. А все це разом веде до досягнення високих економічних показників. Поетапна підготовка товарів складається з таких операцій: > розпакування товару і звільнення від зовнішньої тари > перевірка кількості та якості товару > виявлення нестандартних і неякісних товарів >сортування за ґатунками, видами >перевірка маркування розфасованих товарів За потреби, в залежності від групи і виду товарів: >зачистка, нарізка, розрубування, > фасування, зважування, пакування, розцінка товарів >перевірка цін за накладною, оформлення цінників > комплектування наборів, з урахуванням попиту > подача товарів в торговий зал.
|
||||||||
|