Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підготовка товарів до продажу

Попередня підготовка товарів до продажу маєважливе значеннядля процесу продажу товарів і впровадження прогресивних методів обслуговування покупців.

Попередня підготовка товарів до продажу створює і забезпечує:

· високу продук­тивність праці продавців при обслуговуванні покупців,

· скорочення товарних витрат,

· зниження витрат обігу,

· підвищення ефективності роботи магазину,

· покра­щує зовнішній вигляд товарів,

· підвищенню культури обслуговування.

· допомагає продавцю зосередитись саме на обслуговуванні покупця а не на роботі з товаром.

Важли­вою умовою ефективного здійснення цих операцій є наявність у магазині відповід­ного обладнання, інструментів, інвентарю та пакувальних матеріалів.

Виконання операцій попередньої підготовки товарів до продажу створює мож­ливість подання товарів у належному вигляді в торговий зал.

Проведення операцій попередньої підготовки товарів до продажу в магазинах необхідне тому, що значна частина товарів, яка надходить у торгівлю знаходиться в непідготовленому до реалізації стані (товари надходять у тарі, навалом, розібраними і не укомплектованими, не розфасованими).

Тому працівники магазинів виконують різноманітні операції, які спрямовані на доведення товару до повної готовності для продажу покупцям.

Характер і обсяги операцій визначаються складністю, властивостями асортименту особливостями їх пакування (тара, упако­вка), рівнем готовності товарів до продажу, розміром, вагою.

Усі операції попередньої підготовки товарів до продажу поділяють на :

▓ загальні, яких потребує будь-який товар,

▓ специфічні, які обумовлені конкретними особли­востями окремого товару.

► Комплекс загальних операцій попередньої підготовки товарів до продажу включає:

- розпаковування товарів,

- облагородження (надання товарам товарного вигляду),

- сор­тування,

- перевірку цін та маркування товарів (заповнення ярликів, цінників на товар),

- комплектування подарункових наборів,

- підготовку товарів до подачі на робоче місце.

> розпаковування — звільнення товару від транспортної тари. Основна ви­мога до цієї операції — збереження кількості і якості товарів, тари та упаковки;

> сортування — групування товарів за товарними групами, видами, розміра­ми, сортами, іншими асортиментними ознаками, а також перевірка відповідності ціни, сортності, вказаних на маркуванні і в супровідних документах, прейскуран­там чи договорам;

> облагородження - (надання товарного вигляду) — очищення від пилу, забру­днень, зачищення верхнього шару товарів, який втратив товарний вигляд, прасу­вання товарів, протирання заводського мастила, усунення дрібних дефектів і т. п.;

> маркування — оформлення і прикріплення (пришивання, приклеювання) до товарів ярликів з указівкою найменування виробу, його артикулу, сорту, розміру, ціни (для позначення ціни можуть застосовуватися спеціальні цінники);

>комплектування подарункових наборів — об'єднання в єдиний набір това­рів різних назв спільного призначення.

> підготовка товарів до викладання в торговому залі — укладання товарів у спе­ціальну тару, контейнери, лотки, тару-обладнання, корзини, ящики, візки, виконання операцій зі збирання товарів, які надійшли в магазин в розібраному вигляді.

 

До специфічнихоперацій підготовки товарів до продажу відносять операції, які виконуються конкретно для кожної окремої групи продовольчих товарів.

 

► розфасування. вагових продовольчих товарів,

► нарізання товарів,

► зачистка товарів,

► розрубування м'яса, тощо

Підготовку товарів до продажупроводять, як правило, у спеціально відведених приміщеннях магазинів: пакувальних, фасувальних, розділочних, тощо.

Операції з комплектування подарункових наборів і оформлення та прикріплення етикеток (цінників) можуть здійснюватися безпосередньо в торговому залі.

Виконання операцій попередньої підготовки товарів до продажу в невеликих магазинах покладається на продавців, які здійснюють їх до відкриття магазину.

У великих магазинах (при самообслуговуванні) ці операції виконують спеціально визначені працівники.

Своєчасна підготовка товарів до відпуску є однією з не­від'ємних умов, які забезпечують високий рівень культури торгівлі. Від її організації залежить також пропускна спро­можність магазину, продуктивність праці працівників, зни­жуються товарні втрати. А все це разом веде до досягнення високих економічних показників.

Поетапна підготовка товарів складається з таких операцій:

> розпакування товару і звільнення від зовнішньої тари

> перевірка кількості та якості товару

> виявлення нестандартних і неякісних товарів

>сортування за ґатунками, видами

>перевірка маркування розфасованих товарів

За потреби, в залежності від групи і виду товарів:

>зачистка, нарізка, розрубування,

> фасування, зважування, пакування, розцінка товарів

>перевірка цін за накладною, оформлення цінників

> комплектування наборів, з урахуванням попиту

> подача товарів в торговий зал.

 

 




Переглядів: 6091

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заходи безпеки під час заготівлі лісу | Інвентар для підготовки товарів до продажу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.