Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Принципи ревізії

Принцип Визначення
_(1)Раптовості А. Забезпечує такий порядок використання доказів, при якому в основі висновків про розглянуті за сутністю факти лежать дані про них, які особисто сприймаються ревізором і документально встановлюються ним в межах існуючих норм
Продовження табл. 4.2
_(2) Активності Б. Дає можливість ревізору вільно висловлювати свою думку щодо причин виявлених недоліків і, незалежно від мотивів зацікавлених осіб, самостійно оцінювати ті чи інші факти, законність та обґрунтованість дій зацікавлених осіб
_(3) Безперервності В. Полягає в прагненні знайти кращі методи і способи виконання поставлених перед ревізією завдань, готовності ревізора взяти на себе відповідальність за прийняте рішення (застосування ревізором наукових прийомів, завдяки яким можливе прийняття оптимальних, рішень та впровадження їх в життя)
_(4) Повноти Г. Розпочаті ревізійні дії повинні вестись активно і безперервно до повного виявлення фактів порушень, відшкодування матеріальної шкоди, притягнення винних осіб до відповідальності
_(5) Об'єктивності та всебічності Д. Кожна наступна ревізія починається з моменту закінчення попередньої
_(6) Послідовності Е. Полягає в тому, що про проведення ревізії надається спеціальне оголошення
_(7) Гласності Є. Полягає в тому, що матеріали ревізії вивчаються з погляду об'єктивності та повноти відображення в них фактів
_(8) Оцінки факторів, виявлених ревізією Ж. Застосування засобів і способів перевірки в момент, коли підконтрольні особи цього не чекають
_(9) Ревізійної безпосередності 3. Передбачає одержання виховного ефекту від проведення ревізії
_(10) Виховної дії І. Полягає у виявленні і детальному вивченні всіх фактів, що мають значення для ревізії

Завдання 3.

Скласти таблицю Обов’язків та відповідальності посадових осіб та інших працівників підприємства щодо оформлення первинних документів.

Таблиця 4.3




Переглядів: 1350

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інші види відповідальності | Обовязки та відповідальність посадових осіб та інших працівників підприємства за оформленняя первинних документів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.