МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯРозвиток сучасних технологій нерозривно пов'язаний із зниженням енергетичних, матеріальних та трудових затрат на виробництво продукції і послуг. Одним із ефективних засобів вирішення цих задач є застосування методів математичного моделювання. Математичні моделі реальних об’єктів та процесів дозволяють суттєво знизити затрати на проектування і випробування деталей, складових частин та окремих технічних пристроїв транспортних засобів, автоматизуючи процеси проектування, заміняючи частково чи повністю фізичні випробування віртуальними методами випробувань. Математичні моделі процесів, що носять випадковий характер, дозволяють вирішувати задачі оптимізації роботи підрозділів та дільниць автотранспортних підприємств і станцій технічного обслуговування, зменшуючи затрати енергетичних, матеріальних та трудових ресурсів. Логічні математичні моделі дозволяють розробляти технологічні процеси діагностування, які забезпечують оцінку відповідності технічного стану та пошук несправностей, із мінімально необхідною кількістю контрольних операцій, а також оптимізувати їх, зменшуючи затрати на діагностування. Основна мета практичних робіт – ознайомитися із сучасним програмним забезпеченням для побудови і дослідження математичних моделей та оволодіти методами побудови математичних моделей реальних процесів в галузі автомобільного транспорту і їх дослідження з застосуванням ПЕОМ з метою вирішення практичних задач. В результаті виконання практичних робіт студент повинен знати про можливості сучасних пакетів програмного забезпечення з побудови математичних моделей тривимірних об’єктів будь-якої складності, які можуть бути застосовані для проектування деталей і їх збірок, автоматизованого отримання їх креслень та/або для розроблення технологічних процесів виготовлення цих деталей на станках з числовим програмним керуванням, а також основні методи побудови математичних моделей реальних процесів в галузі автотранспорту, що носять випадковий характер, з метою вирішення задач оптимізації цих процесів. В результаті виконання практичних робіт студент повинен вміти самостійно розробити стохастичну математичну модель процесів, що носять випадковий характер, виходячи із заданого закону розподілу випадкових величин та основних параметрів цього закону, розробити алгоритм роботи моделюючої програми та програму з застосуванням засобів однієї з доступних мов програмування. Місце практичних робіт в структурі навчальної дисципліни
Зміст практичних занять та форма контролю
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|