![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Стислий аналіз пожежної небезпеки приміщень, які захищаються.Для визначення оптимального варіанту автоматичного захисту приміщень необхідно: 1. Виконати стислий аналіз пожежної небезпеки технологічного процесу захищаємих приміщень, в якому повинні бути відображені наступні положення: 1.1. Стисла характеристика фізико-хімічних, пожежонебезпечних і токсичних властивостей речовин та матеріалів, які використовуються в виробництві. 1.2. Найбільш вірогідні причини та місця виникнення пожежі в приміщеннях, що захищаються. 1.3. Характерні ознаки пожежі (полум’яне горіння, швидке підвищення температури, значне димоутворення і т. п.). 1.4. Можливі шляхи розповсюдження вогню та продуктів горіння. 1.5. Категорія виробництва. 2. Оцінити особливості апаратурного оформлення, конструктивних, об’ємно-планувальних і комунікаційних рішень захищаємого приміщення. 3. Виявити особливості мікроклімату захищаємих приміщень (температура, вологість, запиленість приміщення, освітленість приміщення), а також наявність потенційних перешкод (зварка, вібрація, повітряні потоки). При виконанні розділу студент повинен з довідників виписати фізико-хімічні і пожежонебезпечні властивості горючих речовин, які знаходяться в приміщенні що захищається. Дати стислий опис приміщень із зазначенням планувальних особливостей, аналіз пожежовибухонебезпечних властивостей речовин та матеріалів, які використовуються в виробництві: · призначення приміщення; · характеристика технологічного процесу (сировина, технологічне обладнання, цехи, ділянки, які найбільше пожежонебезпечні). · конструкції і об’ємно-планувальні особливості приміщень; · особливості водопостачання; · мікроклімат захищаємих приміщень; · причини та місця можливого виникнення пожежі в захищаємих приміщеннях; · характерні ознаки можливої пожежі; · можливі шляхи розвитку вогню і продуктів горіння. · категорію виробництва за вибухо, вибухопожежною і пожежною небезпекою, клас вибухонебезпечних зон за ПУЕ;
|
||||||||
|