МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Обсяг знань з граматики, що засвоюються школярами. Суть грам понять. Процес формування в учнів поч класів уявлення про грам поняття.Етапи формування граматичного поняття: 1. Аналіз мовного матеріалу, виявлення істотних ознак поняття. 2. Узагальнення істотних ознак поняття, їх взаємозязок та введення терміну. 3. Уточнення суті поняття, або ознак поняття, відпрацювання правил, визначення поняття. 4. Конкретизація вивченого поняття шляхом виконання вправ.У молодшому шкільному віці формується початкова система граматичних понять. Одні граматичні поняття засвоюються учнями за кілька уроків (наприклад, поняття про корінь, суфікс чи префікс). Інші (іменник, прикметник, дієслово) формуються протягом усіх чотирьох років навчання дітей у школі. Умовно поділяють на 4 етапи: 1. аналіз мовного матеріалу з метою виділення істотних ознак поняят. 2. узагальнення істотних ознак, установленні зв’язків між Ними та уведення терміна. 3. уточнення суті ознак поняття і зв’язків між ними. 4. конкретизація вивченого поняття завдяки виконанню вправ. Суть полягає у поглибленню граматичних та лексичних значень слова, особливостей зміни і словотворення слів, про синтаксичну функцію слів, . Проблемний підхід у навчанні рідної мови. Прийоми створення пробл ситуацій на уроках мови. Головними прийомами, що лежать в основі проблемного методу, є спостереження за мовним матеріалом, яке викликає проблемну ситуацію, та евристична бесіда, яка допомагає вийти з ситуації інтелектуального утруднення. Шляхи створення проблемної ситуації на уроках граматики в початкових класах різноманітні: — створення ситуації вибору (виписати однокорінні слова з такого ряду слів: сільський, село, сіль, посолити) ; — класифікація слів за певною граматичною ознакою (Слова читати і читання називають дією. За якими ознаками слово читання віднесене до іменників?); — виконання певного практичного завдання (Скласти речення з таких слів: стоїть, пам'ятник, парку, бійцям; Батьківщину, вони, боролися; приходять, школярі,пам'ятника, часто. Що викликає труднощі? Яких слів не вистачає? Для чого вони потрібні?); — спеціально організоване порівняння явищ і фактів (Порівняти речення Лісова галявина була вкрита рожевими, білими, жовтими квітами і Галявина була вкрита квітами).Отже, проблемна ситуація виникає внаслідок постановки перед учнями проблемного завдання чи запитання. Проблемними завданнями з граматики вважаються такі, що містять суперечливість, яка властива самому мовному явищу. В одних випадках діти можуть розв'язати її самостійно, в інших — з допомогою вчителя. У проблемному завданні поєднується певна новизна питання із зрозумілістю і доступністю її розкриття.
|
||||||||
|