МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||
II. Answer the following questions.1. Do people change during their working lives? If so, how? 2. What types of failures do companies experience, according to the article? 3. What does a fine future behind them mean? 4. What advice does the article give to managers?
III. In another part of the article (not included here), the writer suggests that selectors should look for three qualities: a) intelligence and ability b) emotional stability c) conscientiousness.
1. Do you agree? Explain your opinion. 2. Complete the table with the adjectives below. What other words can you add?
DISCUSSION 1. In your opinion, which of factors below are important for getting a job? Choose the seven most important. Is there anything missing from the list?
2. Think about jobs you’ve had and interviews you’ve attended. Ask each other about your worst:
Part I Job interview. Dialogue I. Read and translate the dialogue: Clare: Tell me about your present job. Josh: I work for an organisation called OSS - Overseas Students' Service. I'm an accommodation officer. I help overseas students to find somewhere to live when they arrive in Britain. Clare: I see. And how long have you been with this organisation? Josh: Er .. . for just over a year. Since last May. Clare: It sounds an interesting job. Why do you want to leave? Josh: Oh, I just want a change. I'd like to travel a bit. Clare: What languages do you speak? Josh: French, German, Spanish, oh, and Punjabi and a little Hindi. Clare: That's good. Now, have you got a driving license? Josh: Yes, I've had one for three years. Clare: And what sort of job are you looking for? Josh: I'd like a job as a tour guide.
II. In pairs, make conversations using the prompts below. a: Where do you Jive? в: In (Milan). a: How long have you lived there? в: I've lived there for (five) years/since (1999).
Part II
|
|||||||||||||||||||||||||||
|