МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Останнє положення учні засвоюють з труднощами і часто невірно знаходять остачу.Тому слід пропонувати системи вправ таких типів: 1) назвати всі можливі остачі при діленні на 3, 4, 5 і т.д.; Чи може бути остача при діленні на 7 рівною 3, 7, 8, 9? (обгрунтування різних остач повинно бути розгорнутим. Питання про зв’язок між діленим, дільником, часткою і остачею не розглядають. Проте учням можна показати перевірку ділення з остачею множенням і наступним додаванням. Наприклад: 20 : 6 = 3 (ост. 2). Перевірка: 6 · 3 = 18; 18 + 2 = 20. (правило: якщо дільник помножити на частку і додати остачу, то отримаємо ділене). Слід добитися усвідомлення учнями необхідності перевірки дії ділення з остачею за допомогою дії множення.
Множення і ділення багатоцифрових чисел. У концентрі “Багатоцифрові числа” відповідно до програми узагальнюються і систематизуються знання учнів про дію множення, переставний і сполучний дії множення, розподільний закон множення відносно додавання. Переставний закон. Для будь-яких натуральних чисел a і b виконується рівність а · b = b · a, яка виражає переставний закон множення: від перестановки множників добуток не змінюється. Сполучний закон. Для будь-яких натуральних чисел a, b і c виконується рівність (a · b) · c = a · (b · c), яка виражає сполучний закон множення: щоб добуток двох чисел помножити на третє число, можна перше число помножити на добуток другого і третього чисел. Наприклад: (3 · 5) · 2 = 3 · (5 · 2). З переставного та сполучного законів дії множення дістаємо таку її властивість: у добутку кількох множників можна переставляти множники і брати їх у дужки будь-яким чином. Наприклад: 3 · 4 · 25 · 30 = (3 · 30) · (4 · 25). Розподільний закон. Для будь-яких натуральних чисел a, b, і c виконується рівність (a + b) · c = a · c + b · c, що виражає розподільний закон: добуток суми двох чисел на будь-яке число дорівнює сумі добутків кожного доданка на це число. Розподільний закон виконується для будь-якого числа доданків. Наприклад: (1 + 2 + 3 + 4 + 5) · 6 = 1 · 6 + 2 · 6 + 3 · 6 + 4 · 6 + 5 · 6. У концентрі “Багатоцифрові числа” розглядаються усні прийоми множення та ділення багатоцифрових чисел, які грунтуються на властивостях і прийомах, що розглядалися у попередніх концентрах.
|
||||||||
|