Тема. Письмо рядкової букви и. Розвиток зв’язного мовлення. Формування поняття про мовлення як засіб упливу на поведінку людей
Мета: вчити учнів писати рядкову букву и, з’єднувати її з вивченими буквами; закріплювати вміння розрізняти рукописні й друковані літери; вдосконалювати навички звуко-складового аналізу слів; вчити правильно спілкуватися з ровесниками, дорослими; розвивати увагу, логічне мислення, мовлення учнів; виховувати у дітей старанність, охайність, бажання робити добрі справи.
Обладнання: малюнок сови, предметні малюнки, каса букв, картки з друкованою й рукописною літерою и, зошит, схеми слів, кросворд; посібник (Македонова Л. А., Мачнева О. М. Навчання каліграфічного письма.
Хід уроку
I. Організаційний момент
Всі мерщій сідайте, діти.
Домовляймось не шуміти,
На уроці не дрімати,
Руки вчасно підіймати.
І щоб не було мороки.
Всі готові до уроку?!
Тож гаразд, часу не гаєм
І урок розпочинаєм.
II. Актуалізація опорних знань учнів
— Діти, до нас завітала гостя. Вона працює у лісовій школі. А сьогодні вона хоче побачити, як діти нашого класу вміють гарно писати і працювати.
А яка це гостя, ви дізнаєтеся, якщо відгадаєте загадку.
Що воно за дивна птиця —
Світла денного боїться,
Дзьоб гачком, великі очі,
І не спиться їй щоночі.
— Ху-ху-ху! — кричить, співа.
Відгадали? Це... (сова).
— Так, діти, до нас завітала Мудра Сова, і принесла з собою багато завдань, щоб перевірити ваші знання.