— Сова запрошує нас до лісу. (Учитель на дошці вивішує малюнки, на яких зображені звірі.) Кого ви бачите? Що вони тримають у руках?
Учні називають букви, які тримають звірі, по черзі пишуть на дошці відповідні рукописні (великі, маленькі), називають звуки, що позначає кожна буква.
— З першим завданням ви впорались на відмінно. Сова переконалася, що ви вже навчилися гарно писати вивчені букви, і принесла вам нову рукописну букву. А яку саме, ви згодом дізнаєтесь. А спочатку послухайте вірш.
В абетці букву ми зустріли
Таку, що слів не починає.
А у словах дуби, гриби
Останнє місце посідає.
— Чи здогадалися ви, яку букву принесла нам Сова? Яким звуком закінчуються слова дуби, гриби? Якою літерою позначається цей звук? (Звуко-складовий аналіз слів дуби, гриби.)
— Назвіть слова, у яких літера а захована всередині слова.