Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Робота в зошиті

— Розгляньте малюнки. Складіть речення відповідно до схеми. Чи бачите на малюнку предмети, у назвах яких зустрічається звук [и]? Назвіть їх.

Учні називають місце звука [и] у словах, проводять повний звуковий аналіз слів сир, рушник з опорою на схеми, подані під малюнками.

Фізкультхвилинка

Встало вранці ясне сонце,

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Нумо дружно присідати,

Сонечко розвеселяти.

Встали — сіли! Встали — сіли!

Бачте, як розвеселили!

Стало й сонце танцювати,

Нас до кола припрошати:

Нумо, разом! Нумо, всі!

Потанцюймо на росі!

III. Повідомлення теми і завдань уроку

— Сьогодні ми будемо вчитися писати букву, яку принесла нам Мудра Сова.

IV. Вивчення нового матеріалу

— Розгляньте і порівняйте друковану й рукописну літери. Чи подібні вони між собою? Які елементи траплялися в уже відомих вам літерах?

И — цікава буква є.

На початку слова

Вона не стає!

Але вона завжди готова

Стати в кінці чи всередині слова.




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Гра «Чарівні звірі» | Повторення правил про посадку під час письма, положення зошита на парті, тримання ручки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.