Робота в зошиті
— Розгляньте малюнки. Складіть речення відповідно до схеми. Чи бачите на малюнку предмети, у назвах яких зустрічається звук [и]? Назвіть їх.
Учні називають місце звука [и] у словах, проводять повний звуковий аналіз слів сир, рушник з опорою на схеми, подані під малюнками.
Фізкультхвилинка
Встало вранці ясне сонце,
Зазирнуло у віконце.
Ми до нього потяглися,
За промінчики взялися.
Нумо дружно присідати,
Сонечко розвеселяти.
Встали — сіли! Встали — сіли!
Бачте, як розвеселили!
Стало й сонце танцювати,
Нас до кола припрошати:
Нумо, разом! Нумо, всі!
Потанцюймо на росі!
III. Повідомлення теми і завдань уроку
— Сьогодні ми будемо вчитися писати букву, яку принесла нам Мудра Сова.
IV. Вивчення нового матеріалу
— Розгляньте і порівняйте друковану й рукописну літери. Чи подібні вони між собою? Які елементи траплялися в уже відомих вам літерах?
И — цікава буква є.
На початку слова
Вона не стає!
Але вона завжди готова
Стати в кінці чи всередині слова.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|