Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання

1. Отримати передавальну функцію формуючого фільтру по заданій спектральній щільності , виконавши факторизацію по Вінеру спектральної щільності.

2. Побудувати ЛАЧХ та ФАЧХ для отриманої передавальної функції.

3. На комплексній площині оцінити розміщення нулів та полюсів отриманої передавальної функції.

4. Побудувати коливальний формуючий фільтр, створивши спочатку просту ланку 2-го порядку з заданою передавальною функцією у пакеті MATLAB.

5. В пакеті SIMULINK змоделювати коливальний формуючий фільтр

Варіант 1:для п. 1-3: , для п.4-5:

Варіант2: для п.1-3: ,для п.4-5:

Варіант3:для п.1-3: , для п.4-5:

Варіант 4:для п. 1-3: , для п.4-5:

Варіант 5: для п. 1-3: , для п.4-5:

Варіант 6:для п.1-3: , для п.4-5:

Варіант 7: для п. 1-3: , для п.4-5:

Варіант 8: для п 1-3: , для п.4-5:

Варіант 9: для п. 1-3: , для п.4-5:

Варіант 10: для п.1-3: , для п.4-5:

Контрольні запитання

1. Дайте визначення поняттю білий шум.

2. Дайте визначення поняттю формуючий фільтр.

3. Дайте визначення поняттю вінерівська факторизація для неперервних систем.

4. Дайте визначення поняттю вінерівська факторизація для дискретних систем.

5. Сформулюйте теорему Вінера – Хінчина для дискретних випадкових процесів.

6. Які оператори використовувались в даній лабораторній роботі?




Переглядів: 365

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні теоретичні відомості | Лабораторна робота 14

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.