Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання

Необхідно за допомогою спостерігача пониженого порядку відновити стан системи та аналітично побудувати оптимальний детермінований регулятор.

Дано чотири матриці , які описують динаміку літака. І дано чотири матриці , які описують динаміку виконавчого механізму.

Алгоритм синтезу викладений в описанні ходу роботи.

Варіант 1

; ; .

Варіант 2

Варіант 3

;

; .

Варіант 4

;; .

Варіант 5

;; .

Варіант 6

; ; .

Варіант 7

Vt=69.44; % velocity: 250 km/hr (69.44 m/sec):

A0=[-0.136 0.1403 0.0001 -0.9986 0;

0 0 1.003 0 0;

-56.21 0 -11.25 3.332 0;

1.190 0 -0.210 -0.240 0;

0 0 0 1 0];

B0=[0 0 160 0 0 ]';

C0=[ 0 0 1 0 0; 0 0 0 1 0; 0 0 0 0 1];

D0=zeros(3,1);

Варіант 8

Vt=55; % velocity: 250 km/hr (69.44 m/sec):

A0=[-0.136 0.1403 0.0001 -0.9986 0;

0 0 1.003 0 0;

-56.21 0 -11.25 3.332 0;

1.190 0 -0.210 -0.240 0;

0 0 0 1 0];

B0=[0 0 160 0 0 ]';

C0=[ 0 0 1 0 0; 0 0 0 1 0; 0 0 0 0 1];

D0=zeros(3,1);

Варіант 9

Vt=83.33; % velocity: 250 km/hr (69.44 m/sec):

A0=[-0.136 0.1403 0.0001 -0.9986 0;

0 0 1.003 0 0;

-56.21 0 -11.25 3.332 0;

1.190 0 -0.210 -0.240 0;

0 0 0 1 0];

B0=[0 0 160 0 0 ]';

C0=[ 0 0 1 0 0; 0 0 0 1 0; 0 0 0 0 1];

D0=zeros(3,1);




Переглядів: 262

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні теоретичні відомості | Варіант 10

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.