![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сфери ефективного використання автотранспорту. Класифікація рухомого складу автомобільного транспорту.
Автотранспорт забезпечує в основному: - внутрірайонні перевезення вантажів і пасажирів; - обслуговування під’їзних колій і вантажних пунктів залізничних станцій, річкових і морських портів, аеропортів, тобто здійснює підвіз, вивіз вантажів до промислових підприємств і інших видів транспорту; - перевезення масових вантажів в основному на короткі відстані; - перевезення коштовних і швидкопсувних вантажів на великі відстані; - перевезення, коли відстань по автодорозі набагато коротша, ніж іншими видами транспорту; На технологічних перевезеннях автомобілі використовуються майже у всіх галузях промисловості і сільського господарства. Широко використовуються автомобілі у гірничорудній промисловості, особливо на промислових розробках. В лісовій промисловості майже всю ділову деревину вивозять з лісу і доставляють на залізничний транспорт саме автомобілями. У будівництві автотранспортом виконується великий об'єм перевезень крупних залізобетонних виробів, блоків, панелей, форм і ін. Велика роль автотранспорту в сільському господарстві для доставки врожаю з полів на склади, елеватори, заготівельні пункти, бази збереження і т.д. Винятково велика роль автотранспорту для забезпечення потреб торгівлі, доставки товарів на бази і склади і безпосередньо в магазини і товарні точки. Автотранспорт виконує великий об'єм пасажирських перевезень. Загальна класифікація рухомого складу автомобільного транспорту. Рухомий склад автомобільного транспорту складається з автомобілів, тягачів і причіпних одиниць (причепи, причіпні осі, напівпричепи, санні причепи). Весь рухомий склад класифікується: - по призначенню (транспортного і спеціального призначення чи призначений для перевезень і не призначений для перевезень та додатково рухомий склад призначений для перевезень вантажів і пасажирів підрозділяється на вантажний і пасажирський); - по типі двигуна (з двигунами внутрішнього згоряння та з електродвигунами); - за умовами прохідності (дорожні з обмеженою прохідністю, підвищеної і високої прохідності – для проходженню по бездоріжжю, високої прохідності); - по особливостях конструкції (просто автомобілі, автомобільні тягачі, причепи, напівпричепи).
Класифікація вантажних автомобілів ведеться по вантажопідйомності і по типі кузова: По вантажопідйомності: - особливо малої вантажопідйомності – до 0,5 тонн; - малої вантажопідйомності – 0,5-2,0 тонн; - середньої вантажопідйомності – 2,0-5,0 тонн; - великої вантажопідйомності – 5,0-15,0 тонни; - особливо великої вантажопідйомності – 15 тонн і більше. Додатково виділяються групи в залежності від навантаження на вісь: група А – із граничним осьовим навантаженням не більше 10 т/вісь; група Б - із граничним осьовим навантаженням не більш 6 т/вісь; позадорожні – з осьовим навантаженням, що перевищує 10 т/вісь По типі кузова: - універсальні, чи загального призначення, що мають неперекидний кузов типу бортової платформи і, що використовується для перевезення усіх видів вантажів, крім рідких без тари; - спеціалізований вантажний рухомий склад – автомобілі, причепи, напівпричепи, кузови яких пристосовані для перевезення одного визначеного чи декількох однорідних видів вантажів – самоскиди, фургони, цистерни й інший спеціалізований рухомий склад.
Класифікація пасажирського рухомого складу: Пасажирський рухомий склад поділяється на легкові автомобілі і автобуси. Легкові автомобілі підрозділяються по робочому обсязі циліндрів двигуна і по типі кузова. По робочому обсязі циліндрів двигуна (у літрах): - особливо малого класу (мікролітражні) – до 1,2 л; - малолітражні 1,2-1,8 л; - середньолітражні 1,8-3,5 л; - багатолітражні понад 3,5 л; - не регламентовані по літражу. Автобуси класифікуються по призначенню і по місткості чи по довжині. По призначенню: загального призначення (міські, міжміські); спеціального призначення. По місткості чи по довжині: - особливо малі – до 10 місць, довжина до 5 метрів; - малі – 10-35 місць, довжина 6,0-7,5 метрів; - середні – 36-60 місць, довжина 8,0-9,5 метрів; - великі - 60-100 місць, довжина 10,5-12 метрів; - особливо великі (зчленовані) 160-190 місць, довжина 16,5 метрів.
|
||||||||
|