![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Організація перевізного процесу на автомобільному транспорті.Рух автомобілів під час перевезення вантажів і пасажирів повинен бути організований так, щоб була забезпечена найбільша продуктивність і найменша собівартість перевезень, а також забезпечувалися умови безпеки руху. Для цього існують різні системи організації руху автомобілів на автотранспорті. Автомобільні перевезення підрозділяються на: - міські, здійснювані в межах риси міста; - приміські – за межі міста на відстань до 50 км; - міжміські – за межі міста чи іншого населеного пункту на відстань більш 50км; - міжнародні – за межі території країни. Системи організації руху при міських і магістральних (міжміських) перевезеннях істотно відрізняються.
В міських перевезеннях - існують дві системи перевезень чи маршрутів: - маятниковий рух (вантажі перевозяться між двома пунктами); - кільцевий рух (автомобілі обслуговують не менше 3-х пунктів). Існує кілька різновидів маятникового руху. Простий маятниковий маршрут, коли перевезення вантажу здійснюється в одному напрямку (рис 6.1, а); перевезення вантажу в двох напрямках на усій відстані (рис 6.1, б); перевезення вантажу в одному з напрямків (зворотному) здійснюються на частині відстані перевезення (рис 6.1, в); віяловий маршрут – коли з одного пункту розвозитися вантаж по декількох пунктах чи навпаки – завозиться на один пункт, наприклад вантажний двір (рис 6.1, г)
а) в)
б)
г)
Рис. 6.1. Різновиди маятникового руху. 1 – пункт навантаження; 2 – пункт розвантаження; 3 – рух автомобіля в завантаженому стані; 4 - рух автомобіля в порожньому стані; 5 – пункт виконання здвоєних вантажних операцій.
Кільцевий рух застосовується в тих випадках, коли не можна використовувати маятникові маршрути, через відсутність вантажу в зворотному напрямку і т.д. При плануванні кільцевого руху необхідна точна інформація про наявність вантажу, його кількість, призначення, потужність пунктів навантаження та розвантаження.
![]()
Рис. 6.2. Різновиди кільцевого руху. 1 – пункт навантаження; 2 – пункти часткового розвантаження; 3 – пункт доставки вантажів; 4 – пункти часткового довантаження автомобілів. Існує кілька різновидів кільцевого руху. Розвізний маршрут коли з одного пункту навантаження вантаж розвозиться за одну їздку по кількох пунктах розвантаження (рис 6.2, а); збірний маршрут коли з кількох пунктів навантаження вантаж збирається та перевозиться за одну їздку до одного пункту розвантаження (рис 6.2, б); кільцевий маршрут, при якому пункти навантаження, розвантаження, чи виконання здвоєних операцій можуть бути розташовані в довільному порядку по маршруту руху автомобілів; перевезення в цьому випадку можуть здійснюватися між будь-якими двома пунктами по маршруту руху.
Організація перевізного процесу на магістральних автодорогах. Магістральні перевезення – це перевезення на маршрутах великої довжини. Існує дві системи магістральних перевезень: - наскрізна, при якій перевантажень вантажу в шляху немає, маються зупинки для заправлення автомобіля й відпочинок водія; - дільнична, при якій вантаж передається за допомогою перевантаження через склад, з використанням знімного кузова, причепів, напівпричепів; довжина ділянки вибирається такою, щоб водій міг повернутися у своє автогосподарство за одну їздку, тобто повний оборот повинний бути виконаний протягом однієї робочої зміни шофера. Способи обслуговування рухомого складу водіями. Виходячи з норм законодавства на автотранспорті розроблені і застосовуються 4 способи обслуговування автомашин водіями. Для наскрізної системи: - одиночна їзда – один автомобіль обслуговує один шофер; - бригадна їзда – один автомобіль обслуговується бригадою з двох чоловік; - змінна їзда – коли до одного автомобіля прикріплюється бригада з декількох шоферів, але кожен шофер працює на своїй ділянці. Для дільничної системи: - змінно – групова їзда – коли за кожною ділянкою закріплена бригада з декількох шоферів, що обслуговує кілька автомобілів, що рухаються тільки в межах даної ділянки. Водії працюють позмінно на різних автомобілях.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|