Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 7. Річковий транспорт

 

Техніко-експлуатаційні особливості. Характеристика внутрішніх водяних шляхів сполучення.

Україна володіє досить розвинутою мережею внутрішніх водяних шляхів. У ряді районів країни та під час виконання сезонних перевезень питома вага річкових перевезень у загальному вантажообігу досягає 40 – 50%. Глибоководні ріки забезпечують велику провізну спроможність річкового транспорту, пристосованість його до масового перевезенням вантажів і пасажирів. При організації судноплавства по природних водяних шляхах вимагаються первісні капітальні вкладення, значні-менші, чим на будівлю залізниці чи автомобільної дороги відповідної провізної спроможності. У зв'язку з малим опором руху судів на малих швидкостях питомі енергетичні витрати річкового транспорту порівняно досить низькі. Вантажопідйомність окремих одиниць річкового флоту багаторазово перевищує вантажопідйомність вагонів і автомобілів, а коефіцієнти тари значно менше. Перевезення деяких вантажів на річковому транспорті в 2—3 рази дешевше, ніж на залізницях, а пасажирські перевезення, навпаки, у 2—3 рази вище.

По ріках в основному доставляють масові вантажі, але з меншою швидкістю, чим на залізничному чи автомобільному транспорті. Однак самохідні судна іноді доставляють вантажі приблизно з такою же швидкістю, що і на залізницях.

Біля половини усіх вантажів, перевезених річковим транспортом, надходить із залізниць і передається їм у пунктах перевалки.

Річковий транспорт уступає іншим видам транспорту в регулярності сполучень, оскільки має зимову перерва в навігації. Тривалість навігації на ріках України досягає по різних пароплавствах 220 діб. У міжнавігаційний період флот і порти простоюють, виникають труднощі з використанням трудових ресурсів.

Річкові басейни географічно замкнуті, однак цей недолік може бути усунутим при будівлі каналів і шлюзуванні рік однак виконання цих робіт зв'язано з великими капітальними вкладеннями.

Довжини каналів можуть бути досить значними, наприклад довжина Каракумського каналу - 1100 км, Волго-Балтійського — 362, Біломорсько-Балтійського — 227, Дніпро-Бугского — 202, імені Москви — 128, Волго-Донського — 106 км.

Внутрішні водні шляхи підрозділяють на судноплавні, по яких можливий безпечний рух судів, суднових поїздів і плотів, і сплавні. Судноплавні шляхи можуть бути природними і штучними, з гарантованими глибинами і без них, з освітлюваною і неосвітлюваною обстановкою.




Переглядів: 283

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Автомобільні дороги. Класифікація автомобільних доріг. | Sub HelloExcel()

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.