МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 7. Річковий транспорт
Техніко-експлуатаційні особливості. Характеристика внутрішніх водяних шляхів сполучення. Україна володіє досить розвинутою мережею внутрішніх водяних шляхів. У ряді районів країни та під час виконання сезонних перевезень питома вага річкових перевезень у загальному вантажообігу досягає 40 – 50%. Глибоководні ріки забезпечують велику провізну спроможність річкового транспорту, пристосованість його до масового перевезенням вантажів і пасажирів. При організації судноплавства по природних водяних шляхах вимагаються первісні капітальні вкладення, значні-менші, чим на будівлю залізниці чи автомобільної дороги відповідної провізної спроможності. У зв'язку з малим опором руху судів на малих швидкостях питомі енергетичні витрати річкового транспорту порівняно досить низькі. Вантажопідйомність окремих одиниць річкового флоту багаторазово перевищує вантажопідйомність вагонів і автомобілів, а коефіцієнти тари значно менше. Перевезення деяких вантажів на річковому транспорті в 2—3 рази дешевше, ніж на залізницях, а пасажирські перевезення, навпаки, у 2—3 рази вище. По ріках в основному доставляють масові вантажі, але з меншою швидкістю, чим на залізничному чи автомобільному транспорті. Однак самохідні судна іноді доставляють вантажі приблизно з такою же швидкістю, що і на залізницях. Біля половини усіх вантажів, перевезених річковим транспортом, надходить із залізниць і передається їм у пунктах перевалки. Річковий транспорт уступає іншим видам транспорту в регулярності сполучень, оскільки має зимову перерва в навігації. Тривалість навігації на ріках України досягає по різних пароплавствах 220 діб. У міжнавігаційний період флот і порти простоюють, виникають труднощі з використанням трудових ресурсів. Річкові басейни географічно замкнуті, однак цей недолік може бути усунутим при будівлі каналів і шлюзуванні рік однак виконання цих робіт зв'язано з великими капітальними вкладеннями. Довжини каналів можуть бути досить значними, наприклад довжина Каракумського каналу - 1100 км, Волго-Балтійського — 362, Біломорсько-Балтійського — 227, Дніпро-Бугского — 202, імені Москви — 128, Волго-Донського — 106 км. Внутрішні водні шляхи підрозділяють на судноплавні, по яких можливий безпечний рух судів, суднових поїздів і плотів, і сплавні. Судноплавні шляхи можуть бути природними і штучними, з гарантованими глибинами і без них, з освітлюваною і неосвітлюваною обстановкою.
|
||||||||
|