МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Процедура захисту КРЗахист курсових робіт проводиться на відкритому засіданні Атестаційної комісії з участю наукового керівника та студентів. Процедура захисту має наступні етапи: - доповідь по роботі (до 5 хвилин); - питання до автора роботи та його відповіді; Доповідь студента повинна бути наперед продумана, бажано викладена письмово у формі тез. Обов’язково слід вказати: актуальність теми, проблему, гіпотезу, об’єкт, предмет, мету, завдання, потім основні положення роботи і висновки. Критерії оцінювання КР за кредитно-модульною системою Оцінювання ВКР студента відбувається за новими стандартами якості вищої освіти – кредитно-модульній системі. Студент набирає бали як на протязі семестру (в процесі написання роботи) так і безпосередньо під час захисту. Максимальна кількість балів за роботу – 100 балів. З них 60 балів – робота студента під час написання роботи на протязі року; 40 балів – захист роботи. Для отримання дозволу до захисту роботи студент(ка) повинен(а) набрати мінімум 40 балів (максимум – 60 балів). Останню кількість балів (максимум – 40 балів, мінімум – 20 балів) студенти набирають в процесі захисту випускної роботи. Шкала оцінювання:
Таблиця 4 - Модульна система оцінювання курсової роботи
ТЕМАТИКА курсових робіт для студентів II курсу (спеціальність "Соціологія") з дисципліни "Історія соціології" 1. Теоретичні і соціальні передумови виникнення соціології як самостійної науки. 2. Роль Сен-Сімона у формуванні соціологічного знання. 3. Огюст Конт - засновник позитивізму в соціології. 4. Обґрунтування Г. Спенсером структурно-функціоналістської еволюції суспільства. 5. Соціологічні погляди М. Вебера. 6. Розуміюча соціологія М. Вебера. 7. Політична соціологія М. Вебера. 8. Е. Дюркгейм про методологічні принципи пізнання суспільства. 9. Соціологічна теорія самогубств Е. Дюркгейма. 10. Внесок К. Маркса в розвиток соціологічної науки. 11. Класики соціології про взаємодію суспільства та індивіда. 12. Інтегральна соціологія П. Сорокіна. 13. Структурно-функціональна теорія Т. Парсонса. 14. Внесок Р. Мертона в теорію структурного функціоналізму. 15. Емпірична соціологія та її роль в розвитку соціологічної теорії. 16. Теорія символічного інтеракціонізму про форми взаємодії людей у суспільстві. 17. Соціологічні погляди Ч. Міллса. 18. Теорія «сімулякра» Жана Бодрійяра за твором «Сімулякри та сімуляція» 19. Дж. Рітцер про Макдоналізацію суспільства. 20. Соціологічні ідеї М. Грушевського. 21. Сучасна українська соціологічна школа. 22. Концепція світ-економіки І. Валерстайна.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|