Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Процедура захисту КР

Захист курсових робіт проводиться на відкритому засіданні Атестаційної комісії з участю наукового керівника та студентів. Процедура захисту має наступні етапи:

- доповідь по роботі (до 5 хвилин);

- питання до автора роботи та його відповіді;

Доповідь студента повинна бути наперед продумана, бажано викладена письмово у формі тез. Обов’язково слід вказати: актуальність теми, проблему, гіпотезу, об’єкт, предмет, мету, завдання, потім основні положення роботи і висновки.

Критерії оцінювання КР за кредитно-модульною системою

Оцінювання ВКР студента відбувається за новими стандартами якості вищої освіти – кредитно-модульній системі. Студент набирає бали як на протязі семестру (в процесі написання роботи) так і безпосередньо під час захисту.

Максимальна кількість балів за роботу – 100 балів. З них 60 балів – робота студента під час написання роботи на протязі року; 40 балів – захист роботи. Для отримання дозволу до захисту роботи студент(ка) повинен(а) набрати мінімум 40 балів (максимум – 60 балів). Останню кількість балів (максимум – 40 балів, мінімум – 20 балів) студенти набирають в процесі захисту випускної роботи.

Шкала оцінювання:

90 - 100 балів     відмінно
75 - 89 балів     добре
60 - 74 балів   - задовільно
0 - 59 балів   - незадовільно з можливістю доопрацювання і повторного захисту

 

Таблиця 4 - Модульна система оцінювання курсової роботи

І. Види робіт при написанні курсової роботи (максимальна – 60 балів; мінімальна – 40 балів)
№п/п Компоненти оцінювання Кількість балів
1. Робота над літературними джерелами а) враховується не тільки кількість застосованих літературних джерел, а й якість, тобто використання різноманітних документів (підручники, статті, матеріали конференції, монографії, моніторинги досліджень, закони, положення тощо). б) враховується рік видання використаних матеріалів. Бажано не використовувати у великій кількості застарілі матеріали. до 15 балів
2. Складання попереднього плану курсової роботи Оцінюється вміння складати план з досліджуваної теми (логічність, послідовність питань, цілісне бачення роботи) до 5 балів
3. Систематичність написання роботи а) відвідування консультацій наукового керівника; б) послідовне виконання всіх етапів написання роботи в зазначені терміни згідно з індивідуальним робочим планом. до 10 балів
4. Оформлення роботи (технічні вимоги). до 10 балів
6. Оцінка наукового керівника а) оцінка виставляється на основі загального враження від роботи (стиль написання, послідовність викладення матеріалу, правильність визначень всіх структурних компонентів, зокрема, у вступі, застосування соціологічної термінології, вміння поєднувати теорію з практикою, послідовність викладення матеріалу. до 20 балів
ІІ. Складові захисту курсової роботи (максимальна – 40 балів; мінімальна – 20 балів)
№п/п Компоненти оцінювання Кількість балів
1. Доповідь студента про основні результати дослідження до 15 балів
2. Відповідь на запитання членів АК до 15 балів
3. Презентація роботи (застосування візуальних матеріалів) Вміння правильно підбирати візуальний матеріал для презентації. до 10 балів

ТЕМАТИКА

курсових робіт для студентів II курсу (спеціальність "Соціологія") з дисципліни "Історія соціології"

1. Теоретичні і соціальні передумови виникнення соціології як самостійної науки.

2. Роль Сен-Сімона у формуванні соціологічного знання.

3. Огюст Конт - засновник позитивізму в соціології.

4. Обґрунтування Г. Спенсером структурно-функціоналістської еволюції суспільства.

5. Соціологічні погляди М. Вебера.

6. Розуміюча соціологія М. Вебера.

7. Політична соціологія М. Вебера.

8. Е. Дюркгейм про методологічні принципи пізнання суспільства.

9. Соціологічна теорія самогубств Е. Дюркгейма.

10. Внесок К. Маркса в розвиток соціологічної науки.

11. Класики соціології про взаємодію суспільства та індивіда.

12. Інтегральна соціологія П. Сорокіна.

13. Структурно-функціональна теорія Т. Парсонса.

14. Внесок Р. Мертона в теорію структурного функціоналізму.

15. Емпірична соціологія та її роль в розвитку соціологічної теорії.

16. Теорія символічного інтеракціонізму про форми взаємодії людей у суспільстві.

17. Соціологічні погляди Ч. Міллса.

18. Теорія «сімулякра» Жана Бодрійяра за твором «Сімулякри та сімуляція»

19. Дж. Рітцер про Макдоналізацію суспільства.

20. Соціологічні ідеї М. Грушевського.

21. Сучасна українська соціологічна школа.

22. Концепція світ-економіки І. Валерстайна.

 




Переглядів: 332

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до оформлення КР | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.