Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Який порядок звернення з позовом до залізниці?

Пере­рахуйте підстави, за наявності яких залізниця звільняється від відповідальності.

 

Завдання № 6

Краснопільське лісогосподарське управління відвантажило авто­мобільним транспортом ялинки торговельному підприємству «Приватсервіс» (м. Харків). Ялинки були призначені для продажу до Нового року.

Перевізник - АТП 1501 (м. Краснопілля) доставив і передав їх одержувачу тільки 31 грудня 2007 р., коли товар втратив будь-яку цінність. Торговельне підприємство відмовилося від сплати грошей за товар і повідомило продавцю, що ялинки були розвантажені помилково, товаро-транспортні документи, які супроводжували вантаж, підписані від імені одержувача особою, яка не має на це повноважень.

Лісогосподарське управління заявило позов торговельній організації про сплату вартості ялинок, посилаючись на договір, в якому зазначено, що термін доставки ялинок - грудень 2007 р.

У запереченні на позов відповідач вказав, що кількість ялинок, які були передані перевізником, не відповідає кількості, зазначеній у перевізних документах (має місце нестача 45 ялинок). Крім того, товарний вигляд 80 ялинок не відповідав вимогам покупця.

Які документи необхідні для обґрунтування позиції позивача і відповідача?

Як вирішити цей спір?

 

Завдання №7

Магазин «Риба кожен день» (м. Харків) і авіакомпанія «Аеросвіт» уклали договір перевезення вантажу, відповідно до якого авіакомпанія, як перевізник, повинна щотижнево доставляти вантаж - продукти моря із міста Гамбург (Німеччина). Згідно з договором магазин повинен одержувати вантаж в аеропорті «Харків» протягом однієї доби з моменту повідомлення перевізника про прибуття товару.

10 червня 2009 року таке повідомлення надійшло, але в аеропорту одержувачеві відмовились передати вантаж, посилаючись на те, що відсутній сертифікат якості на вантаж. Одержувач оформив відповідні документи протягом двох діб. Після прийман­ня вантажу виявилась нестача креветок на суму 57 000 грн.

Магазин звернувся з претензією до перевізника про сплату вартості втраченого товару. Перевізник відмовився задовольнити претензію, посилаючись на те, що з літака, який доставив вантаж, останній був розвантажений у склад аеропорту в повному обсязі і в справній тарі.

Які документи супроводжують вантаж при повітряних перевезеннях?

Хто саме і яким чином оформляє такі документи?




Переглядів: 424

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Чи підлягає задоволенню вимога пасажира Телєгіна? | Як вирішити цей спір?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.