МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Навчально-методичний посібник для практичних занятьМІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ
ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ М А Р К Е Т И Н Г Навчально-методичний посібник для практичних занять
(Частина 1)
Спеціальності: 6.050201 – Менеджмент організацій; 6.050106 - Облік та аудит
Одеса – 2008
Рецензенти: Захарченко В.І. – доктор економічних наук, професор кафедри економіки та управління Одеського національного університету ім. І.І.Мечникова
Бахчіванжи Л.А.– завідувач кафедри економічної теорії та аграрної економіки, кандидат економічних наук, доцент
Рекомендовано до друку методичною радою економічного факультету Одеського державного аграрного університету. Протокол № від 2008 р.
Маркетинг: Навчально-методичний посібник для практичних занять / Укладачі: доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту і маркетингу Сахацький М.П.; кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і маркетингу Запша Г.М. – Одеса: ОДАУ, 2008. – 76 с.
ЗМІСТ
Вступ
Маркетингова орієнтація економічного руху країни, спрямованого на задоволення різноманітних людських потреб, повинна включати механізм адаптації вітчизняних підприємств до вимог сучасного ринку та служити фундаментом висхідного розвитку українського суспільства. Вміння оцінювати стан та тенденції змін ринкового середовища з позицій сучасної економічної науки виступає обов’язковою умовою розв’язання проблеми ефективного функціонування господарюючих суб’єктів. Здійснюючи управління ними, керівникам та спеціалістам необхідно мати надійні знання з маркетингу. Згідно галузевого стандарту вищої освіти – маркетинг є нормативною дисципліною циклу природничо-наукової та загальноекономічної підготовки фахівців галузі знань „Економіка та підприємництво” та „Менеджмент і адміністрування”. Освітньо-професійна програма підготовки бакалавра даних галузей передбачає, що метою вивчення дисципліни „Маркетинг” виступає формування системи знань про сутність і зміст маркетингу як філософії підприємницької діяльності в умовах ринкової економіки і конкуренції. Завдання навчального процесу полягає в освоєнні основних понять, систем і алгоритмів маркетингу, набуття практичних навичок розв’язання конкретних маркетингових завдань, формування вмінь творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Предметом навчальної дисципліни виступають процеси і методи виявлення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку. Відповідно до змісту дисципліни, частина 1 навчального посібника в контексті кожної теми включає питання для підготовки до практичних та семінарських занять, теми рефератів, практичні завдання, методики рішення задач, тести.
|
||||||||||
|