МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
Тема 1. Сутність маркетингу та його теоретичні основиПитання для підготовки до практичних та семінарських занять 1. Поняття та сутність маркетингу. Основні підходи щодо визначення сутності маркетингу. 2. Принципи маркетингової діяльності. Характеристика основних принципів маркетингу: спрямованість на кінцевий результат; пріоритетність довгострокових інтересів по відношенню до короткострокових; орієнтованість на споживача; комплексність при досягненні маркетингових цілей. 3. Категоріальний апарат маркетингу: потреба, попит, товар, ринок, угода (трансакція), обмін. Взаємозв’язок вихідних категорій маркетингу. 4. Класифікація видів маркетингової діяльності в залежності від: часу реалізації маркетингових програм, сфери застосування, виду продукції, масштабів ринку, характеру попиту, цілей учасників ринку. 5. Законодавче та інституціональне забезпечення захисту прав споживачів. Теми рефератів: 1. Комерційна діяльність підприємств за умов використання сучасної концепції маркетингу як філософії бізнесу. 2. Класифікація людських потреб за А.Маслоу. 3. Розвиток маркетингової діяльності відповідно до характеру попиту. Практичні завдання 1. Визначити в залежності від характеру попиту відповідні види маркетингу:
2. Проведіть класифікацію видів маркетингу, виходячи з наступних класифікаційних ознак:
Тести 1. Сучасне визначення маркетингу: а) маркетинг – це вид людської діяльності, який передбачає виявлення та задоволення потреб споживачів через ринковий обмін для досягнення поставлених цілей б) маркетинг – це вид діяльності, спрямованої на задоволення потреб людини через обмін в) маркетинг –специфічна система організації діяльності сучасного господарюючого суб’єкта, спрямованого на розв’язання проблем збуту на мікроекономічному рівні
2. Сутність синхромаркетингу: а) попит на товар негативний, його слід перебороти б) попит коливається, необхідно його стабілізувати в) попит надмірний, необхідно його знизити
3. Сутність конверсійного маркетингу: а) сформувався ірраціональний попит, його слід звести до нуля б) попит на товар негативний, його слід подолати в) попит на товар відсутній, необхідно його створити
4. Сфери застосування маркетингу: а) винятково в економічній сфері б) в усіх сферах життєдіяльності, як інструмент досягнення цілей в) в економічній та соціальній сферах
5. Один із принципів маркетингу: а) винятковість кожної товарної одиниці б) постійне нарощування рекламних зусиль в) пріоритетність довгострокових інтересів
6. Головна ідея маркетингу полягає в тому, що: а) фірма концентрує свою увагу на продажу товарів б) фірма досягає поставленої цілі через задоволення потреб споживачів в) фірма інтенсифікує збут з метою отримання максимального прибутку 7. Демаркетинг передбачає: а) пошук нових можливостей пожвавлення попиту б) зниження попиту, якщо він перевищує можливості підприємства в) подолання негативного відношення споживачів до товару
8. Правильне визначення обміну: а) це акт одержання від будь-кого чого-небудь б) це процес отримання однією стороною від другої певної цінності із зустрічною пропозицією, яка б задовольняла сторону-продавця в) це задоволення нужд і потреб споживачів
9.Комплексність маркетингових заходів для досягнення цілей підприємства це: а) вид маркетингу б) функція маркетингу В) принцип маркетингу
10. Попит це: а) почуття недостачі чого-небудь, що відчуває людина, відповідно до рівня її індивідуальної свідомості б) бажання і можливість споживача купити товар або послугу у певний час і у певному місці В) товар, що задовольняє потребу споживача
11. Потреба це: а) почуття недостачі чого-небудь, що відчуває людина, відповідно до рівня її індивідуальної свідомості б) бажання і можливість споживача купити товар або послугу у певний час і у певному місці в) товар, що задовольняє потребу споживача
12. За часом реалізації маркетингових програм розрізняють маркетинг: а) міжнародний, національний, регіональний б)стратегічний, тактичний, оперативний в) розвиваючий, конверсійний, стимулюючий
13. За характером попиту розрізняють маркетинг: а) міжнародний, національний, регіональний б)стратегічний, тактичний, оперативний в) розвиваючий, конверсійний, стимулюючий
14. Коли на ринку склався надзвичайно високий попит, який суттєво перевищує можливості підприємства, застосовують: а) демаркетинг б) ремаркетинг в) протидіючий маркетинг 15. Якщо на ринку склався потенційний попит, коли товар відсутній застосовують: а) розвиваючий маркетинг б) стимулюючий маркетинг в) підтримуючий маркетинг 16. Якщо на ринку попит відповідає можливостям і цілям підприємства застосовують: а) розвиваючий маркетинг б) стимулюючий маркетинг в) підтримуючий маркетинг 17. Який маркетинг називають стимулюючим ? а) той, що впроваджується за умови зниження попиту б) той, що впроваджується за умови відсутності попиту в) той, що впроваджується за умови негативного попиту 18. Ремаркетинг впроваджується за умови: а) зниження попиту б) відсутності попиту в) негативного попиту 19. Споживчий маркетинг: а) реалізується, коли споживачами продукції виступають підприємства та організації різних секторів економіки б) передбачає задоволення потреб кінцевих споживачів, продаж товарів і послуг для особистого або побутового призначення в) передбачає продаж товарів і послуг виробничого та особистого призначення за кордоном
20. Якщо на ринку сформувався ірраціональний попит застосовують: а) розвиваючий маркетинг б) підтримуючий маркетинг в) протидіючий маркетинг
|
||||||||||||||||
|