Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 2. Сучасна концепція маркетингу та її становлення в Україні

Питання для підготовки до практичних та семінарських занять

1. Етапи розвитку маркетингу та становлення його концепції.

2. Характеристика ринкових концепцій: „удосконалення виробництва”, „удосконалення товару”, „інтенсифікації продажу”, „маркетингу”.

3. Соціально-етичний маркетинг як напрям розвитку концепції маркетингу в сучасних умовах..

4. Особливості ринку маркетингової орієнтації. Характерні риси поведінки фірм на ринках „продавця” і „покупця”.

5. Розвиток маркетингу в Україні.

6. Характеристика економічних, соціальних, політичних, правових, міжнародних передумов становлення маркетингу в Україні.

Теми рефератів

1. Історія маркетингу та розвиток маркетингових процесів в Україні.

2. Поєднання інтересів підприємства і суспільства через реалізацію концепції соціально-етичного маркетингу.

3. Особливості економічних передумов розвитку маркетингу в Україні.

4. Правове забезпечення маркетингової діяльності.

Практичні завдання

1. Навести приклади застосування підприємствами концепції соціально-етичного маркетингу. Чим обумовлений перехід до цієї концепції?

2. Назвати відмінні характеристики концепції маркетингу та концепції інтенсифікації збутової діяльності.

3. Навести приклади використання маркетингу некомерційними структурами України.

4. У вигляді таблиці навести характеристику системи управління підприємством, що використовує різні концепції системи управління (традиційну та маркетингову) за наступними ознаками: орієнтири планування, адаптація до зовнішнього середовища, особливості побудови організаційної структури управління, критерії добору працівників апарату управління, принципи управління, стиль управління, функції управління.

Таблиця 1

Особливості організації управління підприємством маркетингової та не маркетингової орієнтації

Традиційне управління Маркетингове управління
   

 

Тести

1. Концепції соціально-етичного маркетингу відповідає наступна орієнтація комерційної діяльності:

а) постійне і неухильне підвищення якості продукції, що виробляється фірмою

б) гармонізація відносин між виробником, споживачем і суспільством

в) підвищення економічної ефективності виробництва товарів та здійснюваних послуг

 

2. Концепції удосконалення виробництва відповідає наступне твердження:

а) покупці не купуватимуть товар фірми, якщо вона не докладе значних зусиль для стимулювання збуту

б) споживачі будуть добре ставитися до товарів, які поширені і доступні за ціною

в) споживачі будуть прихильні до товарів, що мають найвищу якість та добрі експлуатаційні властивості

 

3. Відмінні риси ринку маркетингової орієнтації полягають в тому, що:

а) державна політика захищає інтереси національного товаровиробника

б) державна політика спрямована на підвищення якісних характеристик продукції




Переглядів: 464

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1. Сутність маркетингу та його теоретичні основи | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.