МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
Тема 2. Сучасна концепція маркетингу та її становлення в УкраїніПитання для підготовки до практичних та семінарських занять 1. Етапи розвитку маркетингу та становлення його концепції. 2. Характеристика ринкових концепцій: „удосконалення виробництва”, „удосконалення товару”, „інтенсифікації продажу”, „маркетингу”. 3. Соціально-етичний маркетинг як напрям розвитку концепції маркетингу в сучасних умовах.. 4. Особливості ринку маркетингової орієнтації. Характерні риси поведінки фірм на ринках „продавця” і „покупця”. 5. Розвиток маркетингу в Україні. 6. Характеристика економічних, соціальних, політичних, правових, міжнародних передумов становлення маркетингу в Україні. Теми рефератів 1. Історія маркетингу та розвиток маркетингових процесів в Україні. 2. Поєднання інтересів підприємства і суспільства через реалізацію концепції соціально-етичного маркетингу. 3. Особливості економічних передумов розвитку маркетингу в Україні. 4. Правове забезпечення маркетингової діяльності. Практичні завдання 1. Навести приклади застосування підприємствами концепції соціально-етичного маркетингу. Чим обумовлений перехід до цієї концепції? 2. Назвати відмінні характеристики концепції маркетингу та концепції інтенсифікації збутової діяльності. 3. Навести приклади використання маркетингу некомерційними структурами України. 4. У вигляді таблиці навести характеристику системи управління підприємством, що використовує різні концепції системи управління (традиційну та маркетингову) за наступними ознаками: орієнтири планування, адаптація до зовнішнього середовища, особливості побудови організаційної структури управління, критерії добору працівників апарату управління, принципи управління, стиль управління, функції управління. Таблиця 1 Особливості організації управління підприємством маркетингової та не маркетингової орієнтації
Тести 1. Концепції соціально-етичного маркетингу відповідає наступна орієнтація комерційної діяльності: а) постійне і неухильне підвищення якості продукції, що виробляється фірмою б) гармонізація відносин між виробником, споживачем і суспільством в) підвищення економічної ефективності виробництва товарів та здійснюваних послуг
2. Концепції удосконалення виробництва відповідає наступне твердження: а) покупці не купуватимуть товар фірми, якщо вона не докладе значних зусиль для стимулювання збуту б) споживачі будуть добре ставитися до товарів, які поширені і доступні за ціною в) споживачі будуть прихильні до товарів, що мають найвищу якість та добрі експлуатаційні властивості
3. Відмінні риси ринку маркетингової орієнтації полягають в тому, що: а) державна політика захищає інтереси національного товаровиробника б) державна політика спрямована на підвищення якісних характеристик продукції
|
||||||||||||
|