Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВИХІДНІ ДАНІ ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБОТИ

Схема нівелірної мережі, єдина для всіх студентів, наведена на рисунку 3.1. Нижче в таблиці 4.1 наведені довжини нівелірних ходів і виміряні перевищення відповідно до порядкового номеру студента.

Таблиця 4.1 – Вихідні дані.

№ ч/ч 0-1 0-3 0-6 0-7 1-2 1-7 2-3 2-4 3-4 3-5 4-5 5-6 6-7
1 -0,4 -0,3 -0,2 -0,1 -0,6 -0,4 -0,3 -0,2 -0,6 -0,2 -0,4 -0,3
2 +1,0 +1,1 +1,2 +1,3 +1,4 +1,5 +1,6 +1,7 +1,8 +1,9 +2,0 +21 +2,2
3 +0,8 -0,8 +1,0 -1,0 +1,2 -1,2 +2,0 -1,8 +1,8 -1,6 +1,4 -0,5 -0,3
4 -1,0 -2,0 -3,0 +1,0 +2,0 +3,0 -1,5 -2,5 -3,5 +1,5 +2,5 +3,5 +0,5
5 +2,1 +3,0 +3,4 -4,0 -1,0 -2,0 -3,0 -1,5 -2,0 -3,0 +1,0 +2,0 +2,0
6 +0,5 +0,5 +1,0 +1,0 +1,5 +1,5 +2,0 +2,0 +2,5 +2,5 +3,0 +3,0 +3,5
7 +1,4 +2,4 +,34 -3,4 -2,4 -1,4 -0,4 -1,0 -2,0 -2,1 -2,2 -2,3 -2,4
продовження таблиці 4.1
№ ч/ч 0-1 0-3 0-6 0-7 1-2 1-7 2-3 2-4 3-4 3-5 4-5 5-6 6-7
8 +3,5 -3,5 -3,6 +3,6 -2,6 +2,6 -2,2 +2,2 +1,6 -1,6 +0,6 -0,6 +0,5
9 -1,5 -2,5 -3,5 -3,0 -2,0 -1,0 +1,0 +2,0 +3,0 -3,0 -2,0 -1,0
10 +1,0 +2,0 +3,0 -1,0 -2,0 -3,0 +1,0 +2,0 +3,0 +2,5
11 +3,0 -3,0 +2,0 -2,0 +1,0 -1,0 +3,0 -2,0 -1,0 -1,5 -1,5 -2,5
12 -2,0 -3,0 -3,5 -2,5 -1,5 +2,0 +3,0 +3,5 +2,5 +1,5
13 -2,0 3,0 -1,0 -1,5 +2,0 +2,0 +2,0 +2,0
14 +3,0 +2,0 -3,0 -2,0 -1,0 -1,0 -1,0 +3,0 +2,0 +2,0 +2,0 -1,0
15 +2,0 +3,0 -3,0 -3,0 +2,0 +3,0 +1,0 +2,0 +3,0 -1,0 -2,0 -3,0
16 +1,0 +3,0 +2,4 +3,4 -2,4 -3,4 -1,4 -1,4 -2,4 +2,4 +3,4 -3,4 -0,5
17 +3,0 +1,7 +2,7 -2,7 -1,7 -0,7 +1,3 +2,3 +3,3 +2,2 +1,2
18 -2,0 +2,0 -0,5 -1,5 -2,5 -3,5 -3,0 -2,0 -2,0 -2,0 +1,2 +2,2 +3,2
19 -1,0 +2,0 +2,0 -1,0 -3,0 +3,0 -2,5 +2,5 -1,5 +1,5 0,8 -1,8
20 -3,0 +2,0 +1,7 +1,8 +1,9 +2,1 +2,2 +2,3 +2,4 +2,6 +2,7 +2,7 -2,7
21 +2,0 +1,7 +1,8 +1,9 +2,1 +2,2 +2,3 +2,4 +2,6 +2,7 +2,9 -2,7
22 +1,5 +1,0 +1,7 +1,8 +1,9 +2,1 +2,2 +2,3 +2,4 +2,6 +2,7 +2,9 -2,7
23 +2,5 +1,0 +1,7 +1,8 +1,9 +2,1 +2,2 +2,3 +2,4 +2,6 +2,7 +2,9 -2,7
24 +3,5 +1,0 +1,7 +1,8 +1,9 +2,1 +2,2 +2,3 +2,4 +2,6 +2,7 +2,9 -2,7
25 +1,0 +1,7 +1,8 +1,9 +2,1 +2,2 +2,3 +2,4 +2,6 +2,7 +2,9 -2,7

 

Для надання виміряних перевищень на підставі таблиці 3.1 застосуємо наступну процедуру. В стовпчику 1992р. кожний студент додає свій порядковий номер (в мм). В стовпчику 1995р. студент додає свій порядковий номер зі знаком мінус. В стовпчику 1998р. студент додає в випадку парного порядкового номера 3 мм, а в випадку непарного порядкового номера віднімає 3 мм.Стовпчик 2001р. для всіх студентів залишається без змін.

За висоту фундаментального репера кожний студент приймає величину До довжин нівелірних ходів на рис.3.1 кожний студент додає в км відповідні значення з таблиці 4.1.

 




Переглядів: 325

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОФОРМЛЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ РОБОТИ | ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.