МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ОФОРМЛЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ РОБОТИНижче наданий приклад обробки нівелірної мережі вказаним методом. На нівелірній мережі (рисунок 3.1) виконано 4 цикли вимірювань в 1992, 1995, 1998 і 2001 р.р.
Рисунок 3.1 Схема нівелірної мережі Виміряні величини перевищень між вузловими реперами наведені в таблиці 3.1.
Таблиця 3.1 – Виміряні перевищення між вузловими реперами
З використанням всіх чотирьох циклів необхідно визначити компоненти руху реперів (швидкість) і висоти віднесені до епохи 1990р. Прийняв фундаментальний репер №0 ( ) за вихідний, обчислюємо відносно нього наближені висоти усіх останніх реперів В таблиці 3.2 складають рівняння поправок (2.2) відносно кожного виміряного перевищення (загальною кількістю ). При цьому рахуємо, що висота вихідного репера не змінюється в часі тобто
Таблиця 3.2 – Коефіцієнти і вільні члени рівнянь поправок.
Для зручності обчислень вільні члени рівнянь поправок ( виражають в мм. Далі в таблиці 3.3 знаходимо коефіцієнти і вільні члени нормальних рівнянь, кількість яких становить З рішення нормальних рівнянь отримуємо шукані швидкості і поправки за приведення до вихідної епохи (1990р.) які розміщуємо в передостанньому рядку таблиці 3.2. Підставляючи знайдені невідомі в рівняння поправок (2.2) обчислюють 52 поправки в результаті вимірів, які записують в передостанньому стовчику таблиці 3.2. Для оцінки точності за формулою (3.3) в останньому стовпчику таблиці 3.2 обчислюють величини . Їх сума . Далі обчислюємо середню квадратичну помилку одиниці ваги: Далі з метою оцінки точно невідомих та за формулою (2.4) отримують обернену (до матриці коефіцієнтів нормальних рівнянь) матрицю, де на головній діагоналі знаходяться відповідні обернені ваги невідомих (дивись таблицю 3.4) Таблиця 3.3 – Коефіцієнти та вільні члени нормальних рівнянь.
Таблиця3.4 – Коефіцієнти оберненої матриці нормальних рівнянь.
Наприклад обернена вага невідомого з таблиці 3.3 В останньому рядку таблиці 3.2 записуємо середні квадратичні помилки невідомих, обчислені за формулою (2.4). Таким чином для нашого прикладу отримуємо величини висот на початкову епоху 1990 року і швидкостей руху реперів.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|