МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розвитку суспільства (1,0/36)______(назва змістового модуля) (кількість кредитів/годин)
Обов’язкові укрупнені навчальні елементи: 1. Предмет і функції економічної теорії. Основні методи пізнання соціально-економічних процесів. 2. Економічні потреби суспільства. Економічні інтереси. 3. Економічна система суспільства. Відносини власності. 4. Форми організації суспільного виробництва та їх еволюція. 5. Теорія грошей.
ЗМ 1.2. Теоретичні основи ринкової економіки. Перехідна економіка (1,0/36)______ (назва змістового модуля) (кількість кредитів/годин) Обов’язкові укрупнені навчальні елементи: 1. Ринкова економіка: суть, функції і структура. Суб’єкти ринкової економіки. 2. Капітал як економічна категорія і фактор виробництва. Оборот капіталу. Інфраструктура ринку і капітал сфери обігу. 3. Монополія та конкуренція в ринковій економіці. Ринкові відносини в аграрному секторі економіки. 4. Закономірності й особливості розвитку перехідних економік. Підприємство (фірма) в перехідній економіці. 5. Теоретичні аспекти ринкової трансформації економіки України. ЗМ 1.3. Економічна теорія і економічна політика держави. Закономірності розвитку світового господарства (1,0/36)_____ (назва змістового модуля) (кількість кредитів/годин)
Обов’язкові укрупнені навчальні елементи: 1. Економічна теорія – наукова основа економічної політики держави. Держава та її економічні функції в ринковій економіці. 2. Фінансово-кредитна система. 3. Економічне відтворення та економічне зростання. Циклічні коливання в економіці. 4. Доходи, їх джерела і розподіл. Зайнятість та відтворення робочої сили в перехідній економіці. 5. Інтернаціоналізація господарського життя і світовий ринок. Глобалізація світогосподарських зв’язків та загальноцивілізаційні проблеми людства.
Відповідно до структури модуля «Основи економічної теорії» в наступному розділі наведені тестові завдання з трьох змістових модулів, з яких шляхом випадкового вибору формується завдання для підсумкового тесту з модуля «Основи економічної теорії».
Тестові завдання з модуля «Основи економічної теорії» ЗМ 1.1. Загальні основи соціально-економічного розвитку суспільства
Альтернативні тестові завдання (оцінюються в 1 бал)
|
||||||||
|