Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестові завдання відкритої форми

Тестові завдання з відповідями, обмеженими кількістю пропущених слів, фраз (без запропонованих варіантів відповідей)служать для оцінювання освоєння студентами точних назв явищ, категорій та їхніх характеристик. Студенти доповнюють речення, фрази за власним розумінням, тому цей вид завдань характеризується як твердження з невідомою зміною (оцінюються в 1 бал за кожну правильну відповідь).

До цього методичного посібника входять тестові завдання, що вже були випробувані в процесі викладання курсу "Основ економічної теорії" студентам спеціальності 6.050200 «Менеджмент організацій». Методика аналізу результатів виконання студентами тестових завдань передбачала:

1) результати виконання тестових завдань було оцінено за балами, залежно від отриманих результатів, починаючи з найбільшого значення до найменшого;

2) проводиться вибір „сильної” і „слабкої” підгруп. До "сильної" підгрупи входили студенти, які отримали найвищий бал за змістовим модулем, а до "слабкої" – найнижчий. При цьому треба додержуватись принципу: підгрупи одночасно повинні максимально відрізнятися з точки зору отриманих балів. На практиці для цього користуються співвідношенням «1 : 3», але іноді можна розподіляти студентів на підгрупи в інших пропорціях, наприклад, 40 : 35 : 25.

3) згідно з результатами тестування у двох підгрупах обчислюються індекс складності тестових завдань( Ic) і індекс диференціюючої здатності тестів (Ig), за відповідними формулами:

Ic = ( H + L ) :N 100,

Ig = ( H – L ) : N,

де Н – кількість правильних відповідей у "сильній" підгрупі;

L – кількість правильних відповідей у "слабкій" підгрупі;

N – загальна кількість студентів в обох підгрупах.

Після обчислення цих індексів завдання із задовільними індексами залишили, й вони ввійшли до остаточного підрахунку балів. Завдання з незадовільними індексами ( Ig = 0,15 ; Ic = 60-70% ) були вилучені.

Індекс складності запропонованих в методичному посібнику тестових завдань ( Ic) складає 55 – 59 %, індекс диференціюючої здатності тестів (Ig) дорівнює 46 – 48%.

4) Після отримання індивідуально кожним студентом остаточних балів, за показниками рейтингу визначається відповідна оцінка за складений модуль або іспит в цілому.

Витяг з навчальної програми модуля «Основи економічної теорії»

Зміст дисципліни

Модуль Основи економічної теорії (3,0 / 108)_______

(назва модуля) (кількість кредитів/годин)

 

ЗМ 1.1. Загальні основи соціально-економічного




Переглядів: 702

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестові завдання закритої форми | Розвитку суспільства (1,0/36)______

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.