МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тестові завдання закритої формиТестові завдання закритої форми складаються з трьох компонентів: · інструкції з виконання; · питань; · відповіді (ей). Форма подання тестових або графічних завдань (задач) закритої форми повинні відповідати наступним вимогам : · Тестові завдання однакової форми супроводжуються загальною інструкцією до їх виконання, при зміні форми тестових завдань пишеться відповідна нова інструкція; · Текст інструкції відрізняється від основного тексту (іншим шрифтом) і відокремлюється від завдання двокрапкою; · Запитальна частина тестового завдання сформульована, як правило, у стверджувальній формі, стисло, без подвійного тлумачення і виділена великими літерами; · Елементи відповіді частини тестового завдання мають окрему нумерацію; · Запитальна частина тестових завдань і можливі відповіді не відокремлені будь-яким знаком; · Відповіді розміщені під запитальною частиною симетрично; · Тест-завдання пронумеровані арабськими цифрами, нумерація тест-завдань різної форми наскрізна. 1.1 Альтернативні тестові завдання є найбільш простими, бо потребують вибору відповіді лише з двох варіантів в узагальненій формі – «так – ні». Використовуються для перевірки знань студентів у першому приближенні (оцінюються в 1 бал). 1.2 Тестові завдання з простим множинним вибором є більш складним видом завдань і використовуються для перевірки уміння правильно відтворювати здобуті знання. Варіанти відповідей усі схожі на правильні, але вірною є лише одна відповідь з чотирьох запропонованих (оцінюються в 2 бали). 1.3 Тест-завдання зі складним множинним вибором побудовані за принципом порівняння і протиставлення,допомагають проаналізувати, чи здатен студент бачити зв’язок між категоріями економічної теорії; перевірити його знання термінології та деяких реальних фактів. До тестового завдання після переліку тверджень, пронумерованих цифрами, неодмінно подається перелік відповідей, позначених літерами. До кожного запитання необхідно вибрати потрібну відповідь (оцінюються в 1 бал за кожну правильну відповідь). 1.4 Тест-задачівикористовуються для перевірки знання студентами основних формул, та їх вміння аналізувати певні явища за допомогою цих формул. Тексти задач та варіанти відповідей на них дають змогу оцінити і ступінь концентрації уваги студентів (оцінюються в 3 бали). 1.5 Тестові завдання зі складним множинним вибором побудовані за принципом запитань із множинними відповідями.Завдання містять основу, до якої додаються чотири варіанти відповіді. На кожне запитання або незакінчене твердження одна або декілька відповідей мають бути правильними. Даний вид тестових завдань допомагає проаналізувати рівень глибини знань студентів (оцінюються в 1 бал за кожний правильно вибраний елемент відповіді).
|
||||||||
|