МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальна характеристика тестових завдань, принципів їх побудови і умов використанняВступ Кредитно-модульна система навчання є складовою частиною системи освіти, організованої за принципами Болонського процесу. Ця система передбачає однакові принципи організації і контролю знань студентів у різних вищих навчальних закладах не тільки в межах однієї країни, але й на всьому освітньому просторі, об’єднаному ідеями Болонської системи. Згідно з нею час, відведений на вивчання дисциплін, перераховується на кредити. Дані про кількість кредитів та коло дисциплін, що вивчені студентом, є підставою для прийняття рішень щодо переведення студентів у той чи інший вищий навчальний заклад при бажанні студента його змінити. У межах кредитно-модульної системи кожна дисципліна розбивається на змістові модулі - значні масиви логічно завершеної інформації. Кожен змістовий модуль поділяється на навчальні елементи (блоки інформації), без вивчення кожного з яких не можна говорити про повне засвоєння матеріалу даної дисципліни. Тому рівень розуміння студентами кожного навчального елементу повинно бути оцінений. Практично оцінка знань студентів проводиться за результатами кожного змістового модуля. Дисципліна «Основи економічної теорії» для студентів спеціальності "Менеджмент організацій" складається з трьох змістових модулів: «Загальні основи соціально-економічного розвитку суспільства» (1,0 кредитів/36 годин); «Теоретичні основи ринкової економіки. Перехідна економіка» (1,0 кредитів/36 годин); «Економічна теорія та економічна політика держави. Закономірності розвитку світового господарства» (1,0 кредитів/36 годин). Усього: 3,0 кредитів/108 годин. Доведено, що найбільш доцільною формою контролю знань та навичок студентів є тестова форма контролю. У цьому методичному посібнику скомпоновані різні види тестів, використання яких в навчальному процесі дозволяє найбільш повно оцінити рівень підготовки студентів з дисципліни "Основи економічної теорії". Тести розміщені в порядку підвищення рівня складності. Спочатку студентам запропоновані тести з простим альтернативним вибором, від яких вони поступово переходять до завдань зі складним множинним вибором, що дає змогу більш повно і глибоко оцінити рівень підготовки студентів. Для кожного змістового модуля дисципліни представлено однакові набори тестів усіх рівнів складності, що дає змогу проводити як окремі тестові контролі за результатами навчальних елементів, так і одну комплексну підсумкову роботу. У посібнику дається загальна характеристика тестових завдань, принципів їх побудови і умов використання, описані всі види запропонованих тестових завдань, подана шкала співставлення оцінок в різних системах навчання. Запропоновані тестові завдання як закритої, так і відкритої форми: альтернативні тестові завдання; тестові завдання з простим множинним вибором; тест-завдання зі складним множинним вибором, побудовані за принципом порівняння і протиставлення; тестові завдання зі складним множинним вибором, побудовані за принципом запитань із множинними відповідями; тест – задачі; тестові завдання з відповідями, обмеженими кількістю пропущених слів, фраз (без запропонованих варіантів відповідей). Загальна характеристика тестових завдань, принципів їх побудови і умов використання
|
||||||||
|