МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тестові завдання з простим множинним вибором(оцінюються в 2 бали) Оберіть правильну відповідь. 1. Специфіку функціонування національної економіки в цілому вивчає: а) метаекономіка; б) мегаекономіка; в) мікроекономіка; г) макроекономіка.
2. Який пункт є зайвим при визначенні засобів виробництва: а) засоби праці; б) робоча сила; в) предмети праці; г) умови праці.
3. Напівфабрикати є елементом: а) умов праці; б) засобів праці; в) предметів праці; г) робочої сили.
4. Шлях пізнання від загального до окремого дає метод: а) синтезу; б) дедукції; в) аналізу; г) індукції.
5. Матеріалоємність є підсумком відношення: а) обсягів виробництва до вартості сировини й матеріалів; б) вартості сировини й матеріалів до обсягу продукції; в) вартості основних фондів до вартості сировини й матеріалів; г) вартості сировини й матеріалів до вартості основних фондів.
6. Який тип економічних систем не існував історично: а) змішана; б) традиційна; в) перехідна; г) складна.
7. Що найбільш повно визначає власність як економічну категорію: 1) відносини між людьми щодо привласнення засобів та результатів виробництва; 2) ставлення людини до природних ресурсів; 3) ставлення людини до засобів виробництва; 4) ставлення людини до продуктивних сил суспільства? 8. Які умови необхідні для виникнення і функціонування товарного виробництва: а) виникнення і поглиблення суспільного поділу праці та економічна відокремленість виробників; б) створення нових методів виробництва сільськогосподарських продуктів; в) зростання чисельності населення; г) покращення використання засобів виробництва?
9. До природних ресурсів виробництва не належать: а) земля, ліси; б) обладнання; в) водні ресурси; г) мінеральні ресурси.
10. Яке з визначень найточніше характеризує економічну сутність грошей: а) це особливий товар, який виконує роль загального еквівалента і засобу обміну; б) будь-який товар, який отримує товаровиробник в обмін на свій товар; в) товар, який може обмінюватись на інші товари; г) благородні метали, золото і срібло є грошима від природи.
11. Хто з перелічених осіб зазнає найбільших втрат від інфляції: а) люди з фіксованими доходами; б) позичальники; в) підприємці; г) роздрібні продавці.
12. Яка функція грошей виникла як наслідок кредитних відносин: а) функція засобу обігу; б) функція засобу платежу; в) функція засобу нагромадження; г) функція міри вартості.
13. Який тип економічних систем базується на пануванні державної власності: а) змішана; б) традиційна; в) командно-адміністративна; г) перехідна.
14. Що безпосередньо не впливає на кількість грошей в обігу: 1) золотовалютний запас національного банку; 2) фізичний обсяг товарної маси; 3) швидкість обігу грошової одиниці; 4) зміни товарних цін.
15. Що має найменшу цінність при високих темпах інфляції: 1) грошовий запас; 2) кредити банку; 3) нерухомість; 4) земельні ділянки.
16. Чим економічне благо принципово відрізняється від неекономічного: 1) воно є продуктом праці і здатне задовольнити потреби людини; 2) воно здатне задовольнити потреби людини; 3) воно не є продуктом людської праці, але здатне задовольнити потреби людини; 4) кількість його обмежена порівняно з потребами в ньому.
17. При обміні великої кількості продуктів на єдиний товарний еквівалент виникає форма вартості: а) грошова; б) повна; в) загальна; г) проста.
18. Необхідність обміну товарів за їх суспільно-необхідною вартістю описує закон: а) економії робочого часу; б) вартості; в) попиту; г) пропозиції.
19. Економічні категорії – це: 1) логічні поняття, які в узагальненому вигляді відображають сутність окремих економічних явищ; 2) методи регулювання економічних процесів; 3) норма господарської поведінки людей; 4) економічні інтереси суб’єктів господарської діяльності.
20. Яке з наступних визначень найповніше характеризує поняття “змішана економіка”: 1) економічна система, що базується на різних формах власності, ринковому механізмі і державному регулюванні економіки; 2) економіка перехідного періоду; 3) наявність різних типів соціально-економічного прогресу; 4) багатоукладна економіка.
|
||||||||
|