Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестові завдання з простим множинним вибором

(оцінюються в 2 бали)

Оберіть правильну відповідь.

1. Специфіку функціонування національної економіки в цілому вивчає:

а) метаекономіка;

б) мегаекономіка;

в) мікроекономіка;

г) макроекономіка.

 

2. Який пункт є зайвим при визначенні засобів виробництва:

а) засоби праці;

б) робоча сила;

в) предмети праці;

г) умови праці.

 

3. Напівфабрикати є елементом:

а) умов праці;

б) засобів праці;

в) предметів праці;

г) робочої сили.

 

4. Шлях пізнання від загального до окремого дає метод:

а) синтезу;

б) дедукції;

в) аналізу;

г) індукції.

 

5. Матеріалоємність є підсумком відношення:

а) обсягів виробництва до вартості сировини й матеріалів;

б) вартості сировини й матеріалів до обсягу продукції;

в) вартості основних фондів до вартості сировини й матеріалів;

г) вартості сировини й матеріалів до вартості основних фондів.

 

6. Який тип економічних систем не існував історично:

а) змішана;

б) традиційна;

в) перехідна;

г) складна.

 

7. Що найбільш повно визначає власність як економічну категорію:

1) відносини між людьми щодо привласнення засобів та результатів виробництва;

2) ставлення людини до природних ресурсів;

3) ставлення людини до засобів виробництва;

4) ставлення людини до продуктивних сил суспільства?

8. Які умови необхідні для виникнення і функціонування товарного виробництва:

а) виникнення і поглиблення суспільного поділу праці та економічна відокремленість виробників;

б) створення нових методів виробництва сільськогосподарських продуктів;

в) зростання чисельності населення;

г) покращення використання засобів виробництва?

 

9. До природних ресурсів виробництва не належать:

а) земля, ліси;

б) обладнання;

в) водні ресурси;

г) мінеральні ресурси.

 

10. Яке з визначень найточніше характеризує економічну сутність грошей:

а) це особливий товар, який виконує роль загального еквівалента і засобу обміну;

б) будь-який товар, який отримує товаровиробник в обмін на свій товар;

в) товар, який може обмінюватись на інші товари;

г) благородні метали, золото і срібло є грошима від природи.

 

11. Хто з перелічених осіб зазнає найбільших втрат від інфляції:

а) люди з фіксованими доходами;

б) позичальники;

в) підприємці;

г) роздрібні продавці.

 

12. Яка функція грошей виникла як наслідок кредитних відносин:

а) функція засобу обігу;

б) функція засобу платежу;

в) функція засобу нагромадження;

г) функція міри вартості.

 

13. Який тип економічних систем базується на пануванні державної власності:

а) змішана;

б) традиційна;

в) командно-адміністративна;

г) перехідна.

 

14. Що безпосередньо не впливає на кількість грошей в обігу:


1) золотовалютний запас національного банку;

2) фізичний обсяг товарної маси;

3) швидкість обігу грошової одиниці;

4) зміни товарних цін.


 

15. Що має найменшу цінність при високих темпах інфляції:


1) грошовий запас;

2) кредити банку;

3) нерухомість;

4) земельні ділянки.


 

16. Чим економічне благо принципово відрізняється від неекономічного:

1) воно є продуктом праці і здатне задовольнити потреби людини;

2) воно здатне задовольнити потреби людини;

3) воно не є продуктом людської праці, але здатне задовольнити потреби людини;

4) кількість його обмежена порівняно з потребами в ньому.

 

17. При обміні великої кількості продуктів на єдиний товарний еквівалент виникає форма вартості:

а) грошова;

б) повна;

в) загальна;

г) проста.

 

18. Необхідність обміну товарів за їх суспільно-необхідною вартістю описує закон:

а) економії робочого часу;

б) вартості;

в) попиту;

г) пропозиції.

 

19. Економічні категорії – це:

1) логічні поняття, які в узагальненому вигляді відображають сутність окремих економічних явищ;

2) методи регулювання економічних процесів;

3) норма господарської поведінки людей;

4) економічні інтереси суб’єктів господарської діяльності.

 

20. Яке з наступних визначень найповніше характеризує поняття “змішана економіка”:

1) економічна система, що базується на різних формах власності, ринковому механізмі і державному регулюванні економіки;

2) економіка перехідного періоду;

3) наявність різних типів соціально-економічного прогресу;

4) багатоукладна економіка.

 




Переглядів: 1502

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Чи правильні наступні твердження? | Тест-завдання зі складним множинним вибором, побудовані за принципом порівняння і протиставлення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.