МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тестові завдання з простим множинним вибором(оцінюються в 2 бали) Оберіть правильну відповідь. 1. Специфіку функціонування національної економіки в цілому вивчає: а) метаекономіка; б) мегаекономіка; в) мікроекономіка; г) макроекономіка.
2. Який пункт є зайвим при визначенні засобів виробництва: а) засоби праці; б) робоча сила; в) предмети праці; г) умови праці.
3. Напівфабрикати є елементом: а) умов праці; б) засобів праці; в) предметів праці; г) робочої сили.
4. Шлях пізнання від загального до окремого дає метод: а) синтезу; б) дедукції; в) аналізу; г) індукції.
5. Матеріалоємність є підсумком відношення: а) обсягів виробництва до вартості сировини й матеріалів; б) вартості сировини й матеріалів до обсягу продукції; в) вартості основних фондів до вартості сировини й матеріалів; г) вартості сировини й матеріалів до вартості основних фондів.
6. Який тип економічних систем не існував історично: а) змішана; б) традиційна; в) перехідна; г) складна.
7. Що найбільш повно визначає власність як економічну категорію: 1) відносини між людьми щодо привласнення засобів та результатів виробництва; 2) ставлення людини до природних ресурсів; 3) ставлення людини до засобів виробництва; 4) ставлення людини до продуктивних сил суспільства? 8. Які умови необхідні для виникнення і функціонування товарного виробництва: а) виникнення і поглиблення суспільного поділу праці та економічна відокремленість виробників; б) створення нових методів виробництва сільськогосподарських продуктів; в) зростання чисельності населення; г) покращення використання засобів виробництва?
9. До природних ресурсів виробництва не належать: а) земля, ліси; б) обладнання; в) водні ресурси; г) мінеральні ресурси.
10. Яке з визначень найточніше характеризує економічну сутність грошей: а) це особливий товар, який виконує роль загального еквівалента і засобу обміну; б) будь-який товар, який отримує товаровиробник в обмін на свій товар; в) товар, який може обмінюватись на інші товари; г) благородні метали, золото і срібло є грошима від природи.
11. Хто з перелічених осіб зазнає найбільших втрат від інфляції: а) люди з фіксованими доходами; б) позичальники; в) підприємці; г) роздрібні продавці.
12. Яка функція грошей виникла як наслідок кредитних відносин: а) функція засобу обігу; б) функція засобу платежу; в) функція засобу нагромадження; г) функція міри вартості.
13. Який тип економічних систем базується на пануванні державної власності: а) змішана; б) традиційна; в) командно-адміністративна; г) перехідна.
14. Що безпосередньо не впливає на кількість грошей в обігу: 1) золотовалютний запас національного банку; 2) фізичний обсяг товарної маси; 3) швидкість обігу грошової одиниці; 4) зміни товарних цін.
15. Що має найменшу цінність при високих темпах інфляції: 1) грошовий запас; 2) кредити банку; 3) нерухомість; 4) земельні ділянки.
16. Чим економічне благо принципово відрізняється від неекономічного: 1) воно є продуктом праці і здатне задовольнити потреби людини; 2) воно здатне задовольнити потреби людини; 3) воно не є продуктом людської праці, але здатне задовольнити потреби людини; 4) кількість його обмежена порівняно з потребами в ньому.
17. При обміні великої кількості продуктів на єдиний товарний еквівалент виникає форма вартості: а) грошова; б) повна; в) загальна; г) проста.
18. Необхідність обміну товарів за їх суспільно-необхідною вартістю описує закон: а) економії робочого часу; б) вартості; в) попиту; г) пропозиції.
19. Економічні категорії – це: 1) логічні поняття, які в узагальненому вигляді відображають сутність окремих економічних явищ; 2) методи регулювання економічних процесів; 3) норма господарської поведінки людей; 4) економічні інтереси суб’єктів господарської діяльності.
20. Яке з наступних визначень найповніше характеризує поняття “змішана економіка”: 1) економічна система, що базується на різних формах власності, ринковому механізмі і державному регулюванні економіки; 2) економіка перехідного періоду; 3) наявність різних типів соціально-економічного прогресу; 4) багатоукладна економіка.
|
||||||||
|