МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||
Тест-завдання зі складним множинним вибором, побудовані за принципом порівняння і протиставлення(оцінюються в 1 бал за кожну правильну відповідь) Встановіть відповідність у вигляді комбінації цифр і букв. 1. A. Загальна корисність. 1. Суспільне необхідна праця для створення товару. B. Вартість. 3. Пропорція обміну одного товару на інший. Г. Мінова вартість. 4. Здатність блага задовольняти потреби людей. Д. Споживна вартість. 5. Підсумкова корисність благ, що споживаються. 2. A. Засоби праці. 1. Об'єкти переробки під час виробництва. Б. Відтворення. 2. Провідники людського впливу на вихідний матеріал. B. Засоби виробництва. 3. Зовнішні чинники сталості виробничого процесу. Д. Предмети праці. 5. Єдність предметів, засобів і умов праці. 3.
Тест-задачі (оцінюються в 3 бали) 1. Вартість виробленої продукції складає 1 000 гривень, вартість основних фондів, за допомогою яких вона вироблена – 2 000 гривень, вартість використаних матеріалів – 400 гривень. Розрахуйте значення показників фондовіддачі та фондомісткості, матеріаловіддачі та матеріаломісткості. а) фондовіддача – 2 грн./грн.; фондомісткість – 5 грн./грн.; матеріаловіддача – 2,5 грн./грн.; матеріаломісткість – 1 грн./грн.; б) фондовіддача – 0,5 грн./грн.; фондомісткість – 2 грн./грн.; матеріаловіддача – 2,5 грн./грн.; матеріаломісткість – 0,4 грн./грн.; в) фондовіддача – 3000 грн.; фондомісткість – 2000 грн.; матеріаловіддача – 1400 грн.; матеріаломісткість – 400 грн.; г) значення показників фондовіддачі та фондомісткості, матеріаловіддачі та матеріаломісткості визначити неможливо.
2. Розрахуйте обсяг грошової маси, необхідної для обігу, якщо швидкість обігу грошової одиниці - 3, фізичний обсяг товарів - 4 одиниці, а середня ціна - 8 грн. за одиницю товару: а) 1,5 грн.; б) 6,0 грн.; в) 11,7 грн.; г) 96,0 грн. Тестові завдання з відповідями, обмеженими кількістю пропущених Слів, фраз (без запропонованих варіантів відповідей) (оцінюються в 1 бал за кожну правильну відповідь)
|
||||||||||||||||||
|