МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Заповніть пропуски у визначеннях необхідними словами й формулами.1. При структурно-функціональному аналізі явище розглядається як система елементів. Існують наступні види взаємозв'язків між елементами системи: ________________, _________________, _______________ 2. За формаційним підходом К. Маркса, _____________сили і _____________відносини створюють певний спосіб ____________.
3. Л. Морган виділяв три етапи розвитку історії людства: епоха______________, епоха ____________ та епоха ______________.
Тестові завдання зі складним множинним вибором, Побудовані за принципом запитань із множинними відповідями (оцінюються в 1 бал за кожний правильно вибраний елемент відповіді) Виберіть літеру, яка відповідає правильному варіанту відповіді
До функцій економічної теорії відносяться: 1. логічна; 2. навчальна; 3. довідкова; 4. виховна; 5. прогностична.
Представником класичної політекономії є: 1. А. де Монкретьєн; 2. К. Маркс; 3. Д. Рікардо; 4. Ф. Ліст; 5. А. Сміт ЗМ1.2. Теоретичні основи ринкової економіки. Перехідна економіка Альтернативні тестові завдання (оцінюються в 1 бал) Чи правильні наступні твердження? 1. Екстерналії можуть бути як позитивними, так і негативними. А. Так Б. Ні
2. Економічні витрати відрізняються від бухгалтерських на величину альтернативної вартості використання власних ресурсів. А. Так Б. Ні
3. Кругообіг торгового капіталу відображає формула: Д – Т (СП, РС) ... П... Т' – Д'. А. Так Б. Ні
4. Величина валових (загальних) витрат залежить від обсягу виробництва продукції А. Так Б. Ні
5. Олігополія – це ситуація на ринку, коли існує велика кількість як продавців, так і покупців певного товару. А. Так Б. Ні
6. Попит на певний товар зростає при підвищенні ціни на його товар-субститут А. Так Б. Ні
7. Основний капітал в процесі експлуатації повністю споживається в межах одного виробничого циклу. А. Так Б. Ні 8. Причина існування монопольної ренти – монополія приватної власності на землю. А. Так Б. Ні
9. Додаткова вартість, яку привласнює торгове підприємство, є частиною додаткової вартості, створеної на підприємствах, продукцію яких реалізує торгівля. А. Так Б. Ні
10. Ринкова система здатна самостійно подолати наслідки екологічних катастроф. А. Так Б. Ні
Тестові завдання з простим множинним вибором (оцінюються в 2 бали)
|
||||||||||||||||||||||||||||
|