Найбільш поширеною являється лінійно - функціональна структура управління. Вона виникає в результаті синтезу лінійного та функціонального управління. В бібліотеці створюються спеціальні управлінські відділи і служби (кадрова, фінансово-економічна, маркетингова, організаційно-методична), які готують інформацію для прийняття управлінських рішень (збирають її. аналізують, узагальнюють), а також можуть готувати проекти рішень. Функціональні управлінські підрозділи та їх керівники не мають права
приймати рішення і керувати підрозділами нижчого рівня. В лінійно – функціональній структурі управління тільки лінійні керівники можуть приймати управлінські рішення в межах своєї компетенції. Розподіл обов'язків між керівниками залежить від типу бібліотеки, об'єму виконаних робіт і ряду інших факторів.
В бібліотеці створюються спеціальні управлінські відділи і служби
(кадрова, фінансово-економічна, маркетингова, організаційно- методична), які готують інформацію для прийняття управлінських рішень (збирають її, аналізують і узагальнюють), а також можуть готувати проекти рішень. Функціональні управлінські підрозділи та їх керівники не мають права приймати рішення і керувати підрозділами нижчого рівня. В лінійно - функціональній структурі управління тільки лінійні керівники можуть приймати управлінські рішення в межах своєї компетенції. Розподіл обов'язків між керівниками залежить від типу бібліотеки, об'єму виконаних робіт і ряду інших факторів.