Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Поняття маркетингу

Поняття "маркетинг" народилося в 30-і роки в Сполучених Штатах Америки, коли місцеві фермери шукали ринки збуту своєї продукції. Мова йшла про оволодіння ринком. З часом значення його розширилося і маркетинг став самостійним напрямком діяльності внутрі підприємства.

Існує багато визначень поняття "маркетинг".

Маркетинг - це система різних видів діяльності підприємства, пов'язаних між собою та охоплюючи планування, ціноутворення, продажу, доставку товарів та надання послуг, які потрібні споживачам.

Головне в маркетингу - двоєдиний і взаємодоповнюючий підхід. З одного боку, це ретельне і багатобічне вивчення ринку,

 

попиту, смаку і потреб; орієнтація виробництва на ці вимоги, адресність продукції, яку випускають; з іншого боку - активна дія на ринок і існуючий попит, на формування споживацьких потреб. Цим визначається основа маркетингу. Зміст його головних елементів і функцій полягає в :

- комплексному вивченні ринку;

- плануванні товарного асортименту;

- розробка заходів для більш повного заповнення

існуючих потреб;

- виявлення незадовільного попиту, потенційних потреб;

- планування і здійснення збуту;

- вплив на організацію і управління виробництвом.

Поняття "маркетинг" почало з'являтися і в бібліотечній практиці. Що ж таке бібліотечний маркетинг?

 

Бібліотечний маркетинг- це створення і ефективне використання ринку бібліотечних послуг, під якими розуміються дії, що трактуються в бібліотеці як додаткова послуга абонементу.

Бібліотечний маркетинг- це соціальний маркетинг, який орієнтується на задоволення освітніх та інформаційних потреб читачів і який служить для орієнтації бібліотеки з питання визначення пріоритетів.

Маркетингові форми можуть застосовуватись не лише у великих, айв невеликих бібліотеках для ефективного задоволення поточних запитів читачів та їх прогнозування на майбутнє.

Головна функція бібліотеки – інформація і тому вона повинна розвивати перш за все інформаційні послуги. Досвід крупних бібліотек показує, що цьому значно сприяє модернізація технічної бази (комп’ютеризація), створення зведених каталогів і картотек, бланків даних. Це все дозволяє створити і реалізувати нову інформаційну концепцію обслуговування, згідно якої головною зброєю бібліотеки стає не тільки її фонд, скільки довідковий апарат. Він розкриває склад документальних ресурсів як бібліотеки, так і інших бібліотек регіону, доступ до якихзабезпечується через МБА.




Переглядів: 765

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лінійно - штабна структура | Маркетинг в бібліотеці. Основні напрямки маркетингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.