МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Поняття маркетингуПоняття "маркетинг" народилося в 30-і роки в Сполучених Штатах Америки, коли місцеві фермери шукали ринки збуту своєї продукції. Мова йшла про оволодіння ринком. З часом значення його розширилося і маркетинг став самостійним напрямком діяльності внутрі підприємства. Існує багато визначень поняття "маркетинг". Маркетинг - це система різних видів діяльності підприємства, пов'язаних між собою та охоплюючи планування, ціноутворення, продажу, доставку товарів та надання послуг, які потрібні споживачам. Головне в маркетингу - двоєдиний і взаємодоповнюючий підхід. З одного боку, це ретельне і багатобічне вивчення ринку,
попиту, смаку і потреб; орієнтація виробництва на ці вимоги, адресність продукції, яку випускають; з іншого боку - активна дія на ринок і існуючий попит, на формування споживацьких потреб. Цим визначається основа маркетингу. Зміст його головних елементів і функцій полягає в : - комплексному вивченні ринку; - плануванні товарного асортименту; - розробка заходів для більш повного заповнення існуючих потреб; - виявлення незадовільного попиту, потенційних потреб; - планування і здійснення збуту; - вплив на організацію і управління виробництвом. Поняття "маркетинг" почало з'являтися і в бібліотечній практиці. Що ж таке бібліотечний маркетинг?
Бібліотечний маркетинг- це створення і ефективне використання ринку бібліотечних послуг, під якими розуміються дії, що трактуються в бібліотеці як додаткова послуга абонементу. Бібліотечний маркетинг- це соціальний маркетинг, який орієнтується на задоволення освітніх та інформаційних потреб читачів і який служить для орієнтації бібліотеки з питання визначення пріоритетів. Маркетингові форми можуть застосовуватись не лише у великих, айв невеликих бібліотеках для ефективного задоволення поточних запитів читачів та їх прогнозування на майбутнє. Головна функція бібліотеки – інформація і тому вона повинна розвивати перш за все інформаційні послуги. Досвід крупних бібліотек показує, що цьому значно сприяє модернізація технічної бази (комп’ютеризація), створення зведених каталогів і картотек, бланків даних. Це все дозволяє створити і реалізувати нову інформаційну концепцію обслуговування, згідно якої головною зброєю бібліотеки стає не тільки її фонд, скільки довідковий апарат. Він розкриває склад документальних ресурсів як бібліотеки, так і інших бібліотек регіону, доступ до якихзабезпечується через МБА.
|
||||||||
|