Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАВДАННЯ І ЗАПИТАННЯ ДЛЯ ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ

 

1. Назвіть принципи соціального партнерства.

2. Назвіть показники, які характеризують поняття «загальне благо» в суспільстві.

3. Як розподіляються ролі між партнерами в системі соціального партнерства?

4. Які взаємні зобов'язання сторін входять до:

— генеральної тарифної угоди,

—галузевої тарифної угоди,

—колективної угоди на підприємстві?

5.У чому полягає зміст доктрини «економічної людини» та «людських відносин»?

6.У чому полягає зміст теорії X та теорії У?

7.Які риси характерні для формальної системи управління персоналом?

8.Які риси властиві неформальній системі управління персоналом?

9.Укажіть відмінності між традиційною американською та японською структурами управління персоналом.

10.Укажіть відмінності між традиційною американською та японською системами контролю та кадрової політики.

11.Назвіть принципи управління персоналом у фірмі ІВМ. У яких принципах найбільшою мірою реалізуються ознаки неформальної системи управління персоналом?

12.За якими трьома складовими слід оцінювати менеджерів за методом рейтингу?

13.Назвіть основні програми участі персоналу в управлінні у фірмі ІВМ.

14.На які риси характеру менеджера треба звернути увагу, оцінюючи його особисті якості?

15.Якими рисами відрізняється система управління персоналом у фірмі ІВМ від традиційної японської системи управління персоналом?

16.У чому полягає суть «методу незалежних суддів», який має назву методу оцінки менеджерів?

17.Чому система атестацій у фірмі ІВМ займає так багато часу і проводиться так ретельно? Чим пояснюється те, що працівникові гарантується справедлива оцінка його праці?

18.Назвіть методи оцінювання менеджерів. У чому полягає суть методу комітетів?

19.Якими рисами відрізняється система управління персоналом у фірмі ІВМ від традиційної американської системи управління персоналом?

20.Назвіть три головних переконання фірми ІВМ.

21.Розкрийте зміст поняття «повага до особистості».

22.Що означає принцип «пожиттєвого найму» в фірмі ІВМ?

23.Розкрийте статус тимчасового працівника в фірмі ІВМ.

24.Чим пояснюється те, що «пожиттєвий найом» у фірмі ІВМ розглядається як особлива форма інвестицій, які окупаються раніше від інших у періоди економічних бумів?

25.На чому фірма ІВМ економить передусім: на робочій силі чи на інших факторах виробництва?

26.Чим відрізняється професійне зростання працівників у фірмі ІВМ від традиційної практики західних фірм?

27.Чому перспектива підвищення по службі у фірмі ІВМ є більш реальною, ніж в інших традиційних західних фірмах?

28.Чим реалізація принципу єдиного статусу в фірмі ІВМ відрізняється від такого самого принципу в японських фірмах?

29.У чому полягає головна мета системи атестацій у фірмі ІВМ?

30.Чому, атестуючи, керівники рідко ставлять підлеглим найвищі та найнижчі бали?

31.Від яких чинників залежить заробітна плата працівників у фірмі ІВМ?

32.Що означає холістичний підхід до працівників у фірмі ІВМ?

33. Назвіть основні програми участі персоналу в управлінні.

34. Чим програма «Говори» відрізняється від програми «відкритих дверей»?

35. Якою програмою охоплено більше працівників у фірмі ІВМ?

36. Які програми участі працівників в управлінні гарантують анонімність опитування?

37. Чим програма «Співбесіда через голову безпосереднього керівника» відрізняється від програм «Говори» та «відкритих дверей»?

38. Розкрийте зміст програми «Опитування громадської думки».

39. Які питання включаються до анкети «Опитування громадської думки»?

40. Чому результати опитування громадської думки такі важливі для керівників (особливо для безпосередніх керівників опитуваної групи працівників)?

41. Що означає для фірми ІВМ висловлення: «Менеджер стає засобом, який забезпечує підтримку своїх підлеглих»?

42. Чим забезпечуються у фірмі ІВМ обмеження менеджменту та формування груп згуртованих працівників, а не ієрархічних імперій?

43. Який із принципів управління персоналом у фірмі ІВМ найбільше сприяє тому, що працівники мають дуже чітке уявлення про те, що відбувається в фірмі?

44. Назвіть групи функцій управління персоналом; які види робіт (підфункцій) вони включають?

45. Назвіть елементи процесу забезпечення кадрами.

46. Які розділи включає в себе кадрове планування на підприємстві?

47. На які прогнози спираються планові розрахунки в сфері управління персоналом?

48. У чому полягає планування потреби в кадрах?

49. Назвіть об'єкти та суб'єкти ринку праці.

50. Що таке кадровий склад підприємства, кого він включає?

51. Що являє собою аналіз роботи (Job analysis)?

52. Що являє собою опис роботи (Job description) і яким цілям він служить?

53. Що являє собою специфікація особи (person specification)?

54. Назвіть недоліки та переваги внутрішніх і зовнішніх джерел добору персоналу.

55. Що таке стимулювання фірмою добору персоналу?

56. Які можуть бути типи переміщення керівників?

57. У якому порядку розробляються етапи кар'єри?

58. У чому полягають сучасні вимоги до етапів кар'єри?

59. Назвіть елементи системи планування кар'єри.

60. За яких умов можливе звільнення працівника (припинення трудової угоди)?

61. Розкрийте суть механізму встановлення заробітної плати на ринку праці.

62. Назвіть чинники диференціації заробітної плати на ринку праці.

63. Назвіть чинники, які впливають на розміри заробітної плати на ринку праці.

64.Що таке основна та додаткова заробітна плата?

65. Який диференціюючий вплив на розміри заробітної плати чинять нормування праці, тарифна система, форми та системи заробітної плати?

66.Назвіть види доходів, що їх можуть отримувати працівники.

67.Які елементи включаються до доходу (витрати на робочу силу, інвестиції до людського капіталу) працівника підприємства?

68.Назвіть показники преміювання працівників підприємства.

69.Які соціальні виплати включаються до витрат на робочу силу?

70.Дайте визначення поняттю «управління персоналом». Що являє собою комплексний і системний підхід до управління персоналом?

71.Чим було зумовлено виділення на початку століття управління персоналом як однієї з функцій управління виробництвом?

72.Охарактеризуйте формальну і неформальну системи управління персоналом. Чому ви вважаєте, що управління персоналом на вітчизняних підприємствах має риси формальної (неформальної) системи?

73.Організовуючи власну справу, чому ви вибрали б (не вибрали) американський (1-й варіант) японський (2-й варіант) стилі, організаційну структуру, філософію, систему контролю і кадрової політики в управлінні персоналом?

74.На вашому власному підприємстві працюють 5 (1-й варіант) / 200 (2-й варіант) працівників. Які з функцій управління персоналом ви виконуватимете самостійно, а для виконання яких найматимете спеціалістів?

75.Опишіть процедуру добору, наймання, навчання і виховання кадрів на японських підприємствах.

76.Охарактеризуйте в основному соціально-психологічний стиль управління персоналом у японських фірмах.

77.Як диференціюється мінімальна заробітна плата в японських фірмах?

78.Назвіть елементи загальнонаціональної системи оплати праці та соціальних виплат у Японії.

79.У чому полягає внутрішньофірмова поведінка в японських фірмах під час економічних труднощів?

80.Назвіть п'ять принципів трудової моралі в японських фірмах.

81.Як розраховується друга частина базової ставки заробітної плати в японських фірмах?

82.Назвіть найпоширеніші методи оцінювання персоналу.

83.Що собою являє оцінювальне інтерв'ю, та у вигляді якої системи компонентів уявляється особа при використанні цього методу?

84.Що з'ясовується головним чином під час оцінювання темпераменту і характеру методом інтерв'ю?

85.Яким чином відображається якісна сторона оцінки і ступінь досягнення менеджером цілей організації при використанні методу рейтингу?

86.Назвіть якості особи і риси характеру, які враховуються в оцінці особистих якостей менеджера методом рейтингу.

87.Охарактеризуйте три методичні процедури, які використовуються в оцінювальних центрах для оцінки персоналу фірм.

88.Назвіть типи психометричних тестів, що їх використовують оцінювальні центри.

89. У чому полягає суть «методу комітетів» і схема процедури роботи «комітету»?

90. Інформацію на які питання рекомендується одержати, оцінюючи інтелект методом інтерв'ю?

91. Що з'ясовується під час оцінювання мотивації методом інтерв'ю?

92. Назвіть складові оцінки персоналу методом рейтингу.

93. Яким є загальний вигляд шкали для оцінки особливостей стилю управління при використанні методу рейтингу.

94. У чому полягає суть «методу незалежних суддів»?

95. Наведіть зміст п'яти ділових ігор з першої методичної процедури,що її використовують оцінювальні центри.

 




Переглядів: 280

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗМІСТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА НАД ДИСЦИПЛІНОЮ | ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.