Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зміст, завдання, предмет і метод курсу

 

Предметом курсу є:


задоволення потреб працівників

Завдання курсу полягає в тому, щоб, виходячи з положень теорії менеджменту і узагальнення практичного досвіду, розкрити зміст, організаційні форми проведення роботи в галузі управління персоналом підприємства за сучасних умов.

Конкретизуючи завдання, зауважимо, що в процесі вивчення курсу студенти мають отримати основи знань, які стосуються:

• змісту роботи з управління персоналом на підприємстві (шляхів формування і розвитку трудового потенціалу і кадрового складу підприємства, забезпечення його ефективного використання);

• трудової поведінки працівників і всього колективу, трудових відносин і управління ними з метою забезпечення балансу інтересів з позицій економічної та соціальної ефективності:

• формування та організації діяльності служби управління персоналом підприємства:

• надання допомоги лінійним керівникам і координації роботи з кадрами.

 

Філософія: – соціальна і предметно-діяльнісна сутність людини; – цілісне та історичне розуміння людини; – сутність і зміст процесу праці, як людської предметної діяльності; – всебічний розвиток людини як умови науково-технічного прогресу.
Економічна теорія: – закони, які управляють виробництвом, розподілом і обміном матеріальних благ у людському суспільстві.
Економіка праці: – праця в її історично визначеній формі; – суспільна організація праці; – трудовий процес.
Фізіологія праці, гігієна праці, охорона праці, психологія праці: – вплив на поведінку працівників процесу праці та санітарно-гігієнічних факторів виробничого середовища; – вплив останніх на організм людини, її працездатність, здоров’я.
Загальна соціологія і соціологія праці: – соціальні аспекти трудової діяльності; – закономірності функціонування трудових колективів: характер і зміст праці, співвідношення різних стимулів до праці й факторів задоволення працею, соціальні аспекти організації праці, трудової активності працівників, професійна і соціальна адаптація працівника тощо.
Теорія менеджменту

 

 

За умов переходу до ринкової економіки управління персоналом має бути системним і завершеним на основі комплексного розв’язання кадрових проблем, використання нових і вдосконалення існуючих форм і методів кадрової роботи.

 

Комплексний підхіддо управління персоналом передбачає врахування організаційних, економічних, соціальних, психологічних, правових, технічних, педагогічних та інших аспектів управління у їх сукупності та взаємозв'язку при визначальній ролі соціально-економічних чинників.

Системний підхід відбиває взаємозв’язки між окремими аспектами управління персоналом і виражається в розробці кінцевої мети, визначенні шляхів її досягнення, створенні відповідного механізму управління, який забезпечує комплексне планування, організацію та стимулювання системи роботи з персоналом на підприємстві.

Варто виділяти три аспекти поняття „управління персоналом”: функціональний (змістовний), організаційний та освітній (як навчальна та наукова дисципліна).

 




Переглядів: 285

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
БЛОК НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КУРСУ «УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ» | Механізм функціонування ринку праці. Структура суб’єктів і об’єктів системи управління персоналом на ринку праці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.