Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Менеджмент і маркетинг у ветеринарній медицині

Мета: Закріпити теоретичні знання і набути навичок роботи з організації приватної практики в галузі ветеринарної медицини, ознайомитися з особливостями планування, організації заходів у комерційних установах ветеринарної медицини, особливостями впровадження менеджменту і маркетингу у комерційній та державній ветеринарній медицині.

Зміст: Ознайомитися з особливостями організації малого бізнесу в сфері ветеринарної медицини (на базі приватних ветеринарних аптек, кіосків, приватних лікарень тощо) та такими його складовими як: підприємницька ідея, партнерство, постачальники, покупці і конкуренти.

З’ясувати особливості індивідуальної трудової діяльності лікаря-підприємця ветеринарної медицини, правові аспекти такого підприємництва. Ознайомитися з правами та обов'язками ветеринарних лікарів-підприємців, основними умовами здійснення приватної практики, документами які необхідні для її відкриття, угодами, договорами, зобов’язаннями, порядком купівлі-продажу товарів ветеринарного призначення, особливостями оренди та державної реєстрації суб’єкта підприємництва. Ознайомитися з основними формами ветеринарної підприємницької діяльності які здійснюються в межах адміністративного району.

Ознайомитися з особливостями фінансування у ветеринарному підприємництві, бухгалтерським обліком у комерційних закладах ветеринарної медицини, механізмом формування тарифів на ветеринарні товари та послуги.

Ознайомитися з організаційною структурою управління службою ветеринарної медицини, особливостями планування та організації ветеринарних заходів (принципами планування, видами планів, системами планування). З'ясувати які рівні (низовий, середній та вищий) та види менеджменту застосовуються у державній і комерційній ветеринарній медицині, ознайомитися зі складовими менеджменту.

З’ясувати природу роздрібної торгівлі у ветеринарній медицині, що собою представляє реклама, особливості її застосування та проведення, які основні види реклами застосовують у підприємництві, що таке сегментація ринку, її принципи та ознаки?

Ознайомитися з особливостями складання бізнес-плану ветеринарного лікаря-підприємця.

До звіту додати: ксерокопії документів які необхідні для відкриття приватної справи, ксерокопії форм обліку і звітності, які застосовуються у комерційних установах ветеринарної медицини.




Переглядів: 1744

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація та економіка ветеринарної справи | Хвороби бджіл

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.