Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вправи для проведення практичних занять

Міністерство освіти і науки,молоді та спорту України

Донбаська державна машинобудівна академія

 

К. В. Власенко, Л. А. Ісікова, О. О. Чумак

ВИЩА МАТЕМАТИКА

ВИБРАНІ РОЗДІЛИ (модуль 3)

ФУНКЦІЯ КІЛЬКОХ ЗМІННИХ,

ІНТЕГРАЛЬНЕ ЧИСЛЕННЯ ФУНКЦІЇ ОДНІЄЇ ЗМІННОЇ,

ЕЛЕМЕНТИ ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ

Навчальний посібник

до практичних занять та самостійної роботи

 

Затверджено

на засіданні

вченої ради

протокол № від 2011

 

 

Краматорськ 2011


УДК 517.2(075.8)

ББК 22.11

В 58

Рецензенти:

 

Скафа О. І.,доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри вищої математики і методики викладання математики Донецького національного університету;

Труш Н. І.,кандидат педагогічних наук, доцент кафедри геометрії та методики викладання математики Слов’янського державного педагогічного університету.

 

Власенко, К. В.

В 58Вища математика. Вибрані розділи (модуль 3):функція кількох змінних, інтегральне числення функції однієї змінної, елементи лінійної алгебри: навчальний посібник до практичних занять та самостійної роботи /К. В. Власенко, Л. А. Ісікова, О. О. Чумак. – Краматорськ : ДДМА, 2011. – 58 с.

ISBN

 

Навчальний посібник містить набори навчальних завдань для аудиторної й домашньої самостійної роботи для студентів денної та заочної форм навчання. До кожної з тем модуля пропонуються програми корекції знань студентів, що включають: опис можливих помилок студентів; рекомендації щодо виправлення помилок (посилання на теоретичний виклад питання; приклади розв’язання аналогічних задач, вправ).

УДК 517.2(075.8)

ББК 22.11

  ISBN © К. В. Власенко, Л. А. Ісікова, О. О. Чумак, 2011 © ДДМА, 2011

 

ЗМІСТ

Вступ............................................................................................................ 4

1 Вправи для проведення практичних занять....................................... 5

1.1 Функція кількох змінних................................................................... 5

1.1.1 Вправи до аудиторної та самостійної роботи......................... 5

1.1.2 Індивідуальні завдання............................................................. 6

1.2 Похідні та диференціали функції кількох змінних......................... ..8

1.2.1 Вправи до аудиторної та самостійної роботи....................... ..8

1.2.2 Індивідуальні завдання........................................................... ..9

1.3 Деякі застосування частинних похідних......................................... 13

1.3.1 Вправи до аудиторної та самостійної роботи....................... 13

1.4 Невизначений інтеграл..................................................................... 15

1.4.1 Вправи до аудиторної та самостійної роботи....................... 15

1.4.2 Індивідуальні завдання........................................................... 18

1.5 Многочлени. Раціональні функції. ................................................. 20

1.5.1 Вправи до аудиторної та самостійної роботи....................... 20

1.5.2 Індивідуальні завдання........................................................... 21

1.6 Інтегрування раціональних виразів................................................ 21

1.6.1 Вправи до аудиторної та самостійної роботи....................... 21

1.6.2 Індивідуальні завдання........................................................... 23

1.7 Інтегрування тригонометричних функцій............................................. 27

1.7.1 Вправи до аудиторної та самостійної роботи....................... 27

1.7.2 Індивідуальні завдання........................................................... 28

1.8 Інтегрування ірраціональних функцій................................................... 29

1.8.1 Вправи до аудиторної та самостійної роботи....................... 29

1.8.2 Індивідуальні завдання........................................................... 31

1.9 Матриці. Дії над матрицями. Знаходження оберненої матриці......... 34

1.9.1 Вправи до аудиторної та самостійної роботи....................... 34

1.9.2 Індивідуальні завдання........................................................... 36

2 Контрольні роботи................................................................................ 41

2.1 Варіанти контрольних робіт.......................................................... 42

2.2 Підготовка до захисту контрольних робіт.................................... 58

Література................................................................................................. 59

Додаток А. Покажчик відповідей на питання..................................... 60


ВСТУП

Самостійне навчання передбачає активне опанування знань і свідоме користування ними: осмислене читання підручника й додаткової літератури, розкриття змісту спеціальних термінів і понять, точне їх визначення, доведення тих чи інших положень при розв'язуванні задач та під час відповідей на поставлені запитання. Навчальний посібник служить для поглибленого самостійного опрацювання курсу студентом й самоперевірки своїх знань з модуля «Математичний аналіз».

Навчальний посібник містить завдання для самостійного засвоєння модуля. Обсяги комплектів вправ дозволяють застосовувати їх для:

1) проведення практичних занять (аудиторної та самостійної роботи);

2) формування комплектів розрахунково-графічних завдань за всіма темами розділів (індивідуальні тестові завдання);

3) проведення тестування для самоперевірки окремо за кожним із розділів «Функція кількох змінних», «Інтегральне числення функції однієї змінної», «Матриці. Дії над матрицями»;

4) формування комплектів контрольних робіт для студентів денної форми навчання й студентів-заочників (контрольні роботи за модулем).

У посібнику до всіх контрольних (або самостійних) робіт пропонуються рекомендації щодо корекції знань студентів, які включають:

Ø опис можливих питань студентів, що виникають під час розв’язування задач;

Ø рекомендації щодо з’ясування питань (покликання на теоретичний виклад питання, на приклади правильного розв’язання аналогічних задач, вправ);

Ø вправи, рекомендовані студентам для усунення помилок і закріплення навичок розв’язування задач.


Вправи для проведення практичних занять




Переглядів: 522

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ex.10. Read the text about the discovery of radioactivity. For gaps 1-9 choose the correct answer A-D. | Функція кількох змінних

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.