МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||
Мета викладання дисципліниМетодичні вказівки, контрольні запитання та завдання до виконання лабораторних робіт з дисципліни “Механізація, електрифікація та автоматизація сільськогосподарського виробництва” для студентів денної форми навчання напряму підготовки 6.090100– "Агрономія" (Розділ 1. Трактори і автомобілі)
Київ – 2014 УДК 621.436.038
Викладено послідовність вивчення матеріалу з використанням відповідних навчальних засобів, а також запитання й завдання для контролю знань. Рекомендовано навчально-методичною комісією факультету конструювання та дизайн машин і систем природокористування НУБіП України.
Навчальне видання
Методичні вказівки, контрольні запитання та завдання до виконання лабораторних робіт з дисципліни “Механізація, електрифікація та автоматизація сільськогосподарського виробництва” для студентів денної форми навчання напряму підготовки 6.090101– "Агрономія" (Розділ 1. Трактори і автомобілі)
Зав. Видавничим центром НАУ А.П. Колесніков Редактор Л.М. Левчій Підписано до друку Формат 60Х84. Ум. друк. арк. 0,6. Обл.-вид. арк. 0,7. Тираж пр. Зам. № Видавничий центр НАУ. 03041, Київ-41, Героїв Оборони, 15. Мета викладання дисципліни
Розвиток матеріально-технічної бази АПК характеризується рівнем механізації, електрифікації та автоматизації технологічних процесів. Основним їх завданням є зростання продуктивності праці, зниження витрат на одиницю вироблюваної продукції, поліпшення якості продукції та збільшення об’ємів її виробництва. Для механізації сільськогосподарського виробництва в Україні розроблено систему машин, яка має зонально-галузевий характер. В даний період ця система машин удосконалюється в зв'язку з розвитком АПК країни. Повне використання запропонованої системи машин дозволить комплексно механізувати та автоматизувати технологічні процеси, удосконалювати і застосовувати інтенсивні технології виробництва, на сучасному промисловому рівні виробляти, переробляти і зберігати продукцію рослинництва і тваринництва. Раціональне використання матеріально-технічної бази сільського господарства залежить від якості та глибини знань усіма фахівцями АПК конструкції, потенційних якостей тракторів, автомобілів та інших технічних засобів і особливостей їх використання в реальних умовах господарювання. Розв’язання цього завдання стосовно майбутніх агрономів забезпечується вивченням студентами агрономічного факультету навчальної дисципліни "Механізація, електрифікація та автоматизація сільськогосподарського виробництва". Мета вивчення цієї навчальної дисципліни – забезпечити студентів факультетів агрономічного спрямування теоретичними знаннями та практичними навичками в галузі механізації, електрифікації та автоматизації технологічних процесів сільськогосподарського виробництва. Навчальна дисципліна "Механізація, електрифікація та автоматизація сільськогосподарського виробництва" є комплексною і складається із узгоджених і технологічно пов'язаних розділів: трактори і автомобілі; сільськогосподарські та спеціальні машини; електрифікація та автоматизація технологічних процесів сільськогосподарського виробництва. Мета вивчення розділу 1 "Трактори і автомобілі" – сформувати у студентів поняття про комплексний і системний розвиток мобільної сільськогосподарської енергетики, забезпечити вивчення студентами конструкції, функціонування тракторів, автомобілів та створених на їх базі машинних агрегатів з метою забезпечення високих техніко-економічних показників їх роботи і зменшення шкідливості їх дії на навколишнє середовище.
|
|||||||||||||||
|