Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання вивчення дисципліни

 

Для досягнення зазначеної мети необхідно:

забезпечити вивчення студентами компонувальних схем і конструкцій тракторів і автомобілів, принципів роботи (функціонування) їх механізмів і систем;

навчити студентів практично виконувати роботи з підготовки тракторів і автомобілів до роботи та керувати колісними і гусеничними тракторами;

сформувати у студентів знання та вміння вибирати способи і технічні засоби для виконання технологічних операцій та процесів.

Завдання розділу "Трактори і автомобілі" – на базі тракторів: Т-25А, МТЗ­­‑82, ДТ-75, Т-150К, ХТЗ-17021, Т-150, Т-70С і автомобілів ГАЗ-53, КамАЗ-5410 та ІЖ-2715 вивчити:

1. Загальну будову тракторів і автомобілів.

2. Агротехнічні вимоги до тракторів і автомобілів, призначення, будову, принципи дії та основні регулювання складальних одиниць, механізмів і систем тракторів і автомобілів.

3. Техніко-економічні показники і основні характеристики автотракторних двигунів.

4. Тяговий баланс і баланс потужності тракторів і автомобілів.

5. Тягові характеристики тракторів і методику їх використання для
розрахунку машинно-тракторних агрегатів.

6. Стійкість, прохідність та керованість тракторів і автомобілів залежно від умов їх використання.

7. Технічні характеристики тракторів і автомобілів та основні напрямки вдосконалення конструкції тракторів і автомобілів відповідно до вимог технології сільськогосподарського виробництва.

8. Основні конструкційні та витратні матеріали для тракторів і автомобілів.

9. Умови високоефективного використання тракторів і автомобілів у сільському господарстві.

 

Перелік дисциплін і розділів, засвоєння яких необхідне для вивчення розділу "Трактори і автомобілі"

 

Для успішного вивчення студентами агробіологічного факультету конструкції тракторів і автомобілів, обґрунтування умов їх раціонального використання необхідні добрі знання з математики, фізики (механіка та електрика) та хімії (окисно-відновлювальні реакції, хімічний склад і молекулярна будова вуглеводнів).

У зв’язку з тим, що студенти 1-го курсу факультетів агрономічного напряму навчання у своїй більшості не володіють знаннями з матеріалознавства, деталей машин тощо, необхідні відомості з цих дисциплін вони отримують на лекціях, лабораторних заняттях і під час самостійної роботи з вивчення розділу "Трактори і автомобілі".

 




Переглядів: 403

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета викладання дисципліни | Перелік дисциплін вивченню яких має передувати

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.