МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання вивчення дисципліни
Для досягнення зазначеної мети необхідно: • забезпечити вивчення студентами компонувальних схем і конструкцій тракторів і автомобілів, принципів роботи (функціонування) їх механізмів і систем; • навчити студентів практично виконувати роботи з підготовки тракторів і автомобілів до роботи та керувати колісними і гусеничними тракторами; • сформувати у студентів знання та вміння вибирати способи і технічні засоби для виконання технологічних операцій та процесів. Завдання розділу "Трактори і автомобілі" – на базі тракторів: Т-25А, МТЗ‑82, ДТ-75, Т-150К, ХТЗ-17021, Т-150, Т-70С і автомобілів ГАЗ-53, КамАЗ-5410 та ІЖ-2715 вивчити: 1. Загальну будову тракторів і автомобілів. 2. Агротехнічні вимоги до тракторів і автомобілів, призначення, будову, принципи дії та основні регулювання складальних одиниць, механізмів і систем тракторів і автомобілів. 3. Техніко-економічні показники і основні характеристики автотракторних двигунів. 4. Тяговий баланс і баланс потужності тракторів і автомобілів. 5. Тягові характеристики тракторів і методику їх використання для 6. Стійкість, прохідність та керованість тракторів і автомобілів залежно від умов їх використання. 7. Технічні характеристики тракторів і автомобілів та основні напрямки вдосконалення конструкції тракторів і автомобілів відповідно до вимог технології сільськогосподарського виробництва. 8. Основні конструкційні та витратні матеріали для тракторів і автомобілів. 9. Умови високоефективного використання тракторів і автомобілів у сільському господарстві.
Перелік дисциплін і розділів, засвоєння яких необхідне для вивчення розділу "Трактори і автомобілі"
Для успішного вивчення студентами агробіологічного факультету конструкції тракторів і автомобілів, обґрунтування умов їх раціонального використання необхідні добрі знання з математики, фізики (механіка та електрика) та хімії (окисно-відновлювальні реакції, хімічний склад і молекулярна будова вуглеводнів). У зв’язку з тим, що студенти 1-го курсу факультетів агрономічного напряму навчання у своїй більшості не володіють знаннями з матеріалознавства, деталей машин тощо, необхідні відомості з цих дисциплін вони отримують на лекціях, лабораторних заняттях і під час самостійної роботи з вивчення розділу "Трактори і автомобілі".
|
||||||||
|