МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Характеристика країни(назва країни дослідження і регіону)
Більш докладно необхідно зупинитися на визначних пам’ятках країни та її транспортної системи (охарактеризувати рівень розвитку кожного виду транспорту – залізничного, автомобільного, морського, внутрішнього водяного, повітряного, трубопровідного). На контурній карті країни дослідження також відзначте значні порти (водяного транспорту), аеропорти, залізничні й автомобільні магістралі. Необхідно надати всю необхідну інформацію, щодо генеральної країни .
РОЗРАХУНОК ЧАСУ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПО ДІЛЯНКАХ МАРШРУТУ ВИЗНАЧЕННЯ ДАЛЬНОСТІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ І ШВИДКОСТІ ПРЯМУВАННЯ За МАРШРУТом ПЕРЕВЕЗЕННЯ Користуючись картою “Транспорт” у географічному атласі, слід визначити в масштабі відстань між пунктами відправлення і прибуття за маршрутом подорожі для будь-якого, обраного Вами виду транспорту, і занести їх на контурну карту. Також необхідно визначити Авіакомпанії (дод.5), що будуть виконувати рейс у міста, куди/відкіля виконується рейс (дод.6). Порядок обчислення представити у роботі, а результати дослідження оформити у вигляді табл.4: Таблиця 4 Результати дальності перевезення і швидкості Прямування за маршрутом перевезення
Для авіаційного транспорту вибирається тип повітряного судна (ПС) (Ил-62, Ту-154, В-737, В-757, В-767, А-310, А-320) для перельоту по кожній ділянці маршруту і для кожної авіакомпанії, що виконує цей переліт. За допомогою таблиць технічних швидкостей ПС визначаємо швидкість перевезення за маршрутом (дод.7). Якщо Ви вибрали інший вид транспорту, то відстань між пунктами визначається відповідно до протяжності транспортної мережі даного виду транспорту, зазначеної на карті. Швидкість прямування транспорту приймається для:
Результати обчислень запишіть у табл.5:
Таблиця 5 Результати обчислень по країнах Для обраного виду транспорту
*- записується назва країни.
Визначення місцевого часу за вильотом, Прильотом, а також часу перевезення
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|