Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



По кожній ділянці маршруту

Дату, день тижня (поточного року) і час початку перевезення умовно приймаємо з вихідних даних (табл.2).

Користуючись діаграмами (дод.8, [16]) масштабу часу щодо GMT/UTC (міжнародного поясного часу) і міжнародної лінії дати, визначіть дати (вильоту і прильоту), дні тижня, час (вильоту і прильоту). Побудуйте діаграми для Вашого варіанта, уявіть хід обчислень і запишіть результати в табл.6:

Таблиця 6

Результати визначення місцевого

Часу за вильотом, прильотом

 

Пункти подорожі
  1* 2* 3* 4* 5* 6* 7* 8* 9*
Код авіалінії                  
Тип ПС                  
Дата відправлення                  
День тижня                  
Час відправлення, ч.м. GMT/UTC                  
місцевий                  
Час перевезення, год.                  
Дата прибуття                  
День тижня                  
Час прибуття, ч.м. GMT/UTC                  
місцевий                  
Різниця в часі між пунктами, ч.м.                  
Інший вид транспорту                  
Дата відправлення                  
День тижня                  
Час відправлення, ч.м. GMT/UTC                  
місцевий                  
Час перевезення, год.                  
Дата прибуття                  
День тижня                  
Час прибуття, ч.м. GMT/UTC                  
місцевий                  

* - записується назва країни;

** - ч.м. – час місцевий.

Для визначення дати відправлення з пункту за маршрутом додаємо до дати прибуття в цей пункт сім діб, вважаючи отриману дату датою відправлення з цього пункту. Якщо в країні немає визначних пам’яток, то перебування в ній скорочується до трьох днів.

ВИСНОВКИ

 

У даному розділі курсової роботи необхідно зробити стислий висновок щодо розробленого маршруту подорожі. Дані записати в табл.7.

 

 

Таблиця 7

Висновок щодо розробленого маршруту подорожі

  Пункти подорожі
  1* 2* 3* 4* 5* 6* 7* 8* 1*
Регіон                  
Місто                  
Код міста                  
Аеропорт                  
Код аеропорту                  
Авіакомпанія                  
Код авіакомпанії                  
Відстань, км LM                  
L1                  
L2                  
Тип ПС                  
Час перевезення, год.                  
Дата відправлення                  
День тижня                  
Час відправлення, ч.м.                  
Інший вид транспорту                  
Час перевезення, год.                  
Дата відправлення                  
День тижня                  
Час відправлення, ч.м.                  
Відстань                  
Дата прибуття                  
День тижня                  
Час прибуття, ч.м.                  
Грошова одиниця                  
Курс до USD                  

* - записується назва країни;

** - ч.м. – час місцевий.

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

 

В цьому розділі курсової роботи необхідно подати список літературних джерел, що були використані при дослідженні. Список літератури варто оформляти згідно з стандартом, тобто аналогічно списку літератури в даних методичних вказівках.


Додаток 1

Міністерство освіти і науки України

Національний авіаційний університет

Кафедра організації авіаційних робіт і послуг

 

 

Курсова РОБОТА

 

З дисципліни

“ТРАНСПОРТНі ГЕОсистеми”

 

на тему

“планування МАРШРУТУ ПОДОРОЖІ ПО ПУНКТАХ:

1. . . . . . . . . . . . . .

2.

3.

4.

5.

Виконав студент_________________ (Прізвище, ім’я та по-батькові) група №_____   залікова книжка №__________  
Перевірив __________________________

 

Київ 2013


Додаток 2




Переглядів: 250

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика країни | Вихідні дані

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.