МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
По кожній ділянці маршрутуДату, день тижня (поточного року) і час початку перевезення умовно приймаємо з вихідних даних (табл.2). Користуючись діаграмами (дод.8, [16]) масштабу часу щодо GMT/UTC (міжнародного поясного часу) і міжнародної лінії дати, визначіть дати (вильоту і прильоту), дні тижня, час (вильоту і прильоту). Побудуйте діаграми для Вашого варіанта, уявіть хід обчислень і запишіть результати в табл.6: Таблиця 6 Результати визначення місцевого Часу за вильотом, прильотом
* - записується назва країни; ** - ч.м. – час місцевий. Для визначення дати відправлення з пункту за маршрутом додаємо до дати прибуття в цей пункт сім діб, вважаючи отриману дату датою відправлення з цього пункту. Якщо в країні немає визначних пам’яток, то перебування в ній скорочується до трьох днів. ВИСНОВКИ
У даному розділі курсової роботи необхідно зробити стислий висновок щодо розробленого маршруту подорожі. Дані записати в табл.7.
Таблиця 7 Висновок щодо розробленого маршруту подорожі
* - записується назва країни; ** - ч.м. – час місцевий. СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
В цьому розділі курсової роботи необхідно подати список літературних джерел, що були використані при дослідженні. Список літератури варто оформляти згідно з стандартом, тобто аналогічно списку літератури в даних методичних вказівках. Додаток 1 Міністерство освіти і науки України Національний авіаційний університет Кафедра організації авіаційних робіт і послуг
Курсова РОБОТА
З дисципліни “ТРАНСПОРТНі ГЕОсистеми”
на тему “планування МАРШРУТУ ПОДОРОЖІ ПО ПУНКТАХ: 1. . . . . . . . . . . . . . 2. 3. 4. 5.
Київ 2013 Додаток 2
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|