![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Безпояско О.К., Городенська К.Г., Русанівський В.М. Граматика української мови. – К., 1993. – С. 10-19. 2. Вихованець І.Р., Городенська К.Г., Грищенко А.П. Граматика української мови. – К.: Радянська школа, 1982. – С. 45-55. 3. Доленко М.Т., Дацюк І.І., Кващук А.Г. Сучасна українська літературна мова. – К., 1987. – С. 137-138. 4. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. 1. – К., 1972. – С. 204-213. 5. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова. – К., 1994. – С. 194-200. 6. Сучасна українська літературна мова / За ред. І.К.Білодіда. – К., 1973. 7. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 299-302. Виконати практичні завдання: 1. а) від іменників чоловічого роду утворіть, де це можливо, співвідносні іменники жіночого роду: студент, піаніст, касир, мінер, солдат, танкіст, поет, каменяр, скляр, бондар, біолог, штангіст, скрипаль, мовознавець, аспірант, інженер, кравець, машиніст; б) від поданих слів утворіть іменники чоловічого і жіночого роду, що позначають назви осіб за місцем проживання: Київ, Львів, Івано-Франківськ, Дарниця, Біла Церква, Литва, Переяслав, Піски, Крим, Урал; в) зі словами історик, завуч, декан складіть речення так, щоб в одному випадку вони називали осіб чоловічої статі, а в іншому – жіночої. 2.Виконання практичних вправ 205, 208, 209, 216, 217 (Плющ М.Я. та інші. Сучасна українська літературна мова: Збірник вправ. – К.: Вища школа, 1995). Самостійна робота № 5 Тема: Словотвір іменників План 1. Суфіксальний спосіб творення іменників: а) суфікси для утворення іменників з новим значенням; б) суфікси, що утворюють іменники з новим відтінком у значенні; 2. Префіксальний спосіб творення іменників. 3. Безафіксний спосіб творення іменників. 4. Складні іменники. Виконати практичні завдання: 1.Складіть речення, щоб подані іменники були вжиті в непрямих відмінках. Варіант 1.Чилі, лібрето, Марія Неділько, ХТЗ. Варіант 2. Капрі, рагу, Софія Бойко, АТС. Варіант 3. ГЕС, турне, Віра Сніжко, Конго. Варіант 4. Галина Симоненко, бюро, МХАТ, Сочі. 2.Утворіть іменники на означення осіб чоловічої і жіночої статі. Варіант 1.Львів, Тернопіль, Греція, Алтай, Рига. Варіант 2.Латвія, Німеччина, Крим, Тула, Калуга. Варіант 3.Китай, Угорщина, Харків, Італія, Азія. Варіант 4.Сибір, Африка, Болгарія, Туреччина, Полтава. 3.Зробіть морфологічний розбір іменників за схемою у таких реченнях. Варіант 1.Тебе я не забуду, моєї юні радісна зоря! (В. Сосюра). Варіант 2.Професія учителя – найблагородніша серед усіх інших... (Ю. Збанацький). Варіант 3.Я не складу безчинно рук на грудях спорожнілих... (М. Рильський). Варіант 4.У нас нема зерна неправди за собою (Т. Шевченко).
|
||||||||
|