МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичне заняття № 4Тема: Дієприслівник План 1. Дієприслівник як дієслівна форма. Дієслівні та прислівникові ознаки дієприслівників. 2. Дієприслівники недоконаного виду (теперішнього часу) і доконаного виду (минулого часу), їх творення і вживання. 3. Перехід дієприслівників у прислівники. 4. Наголос у дієприслівниках. 5. Правопис дієприслівників. 6. Повний морфологічний аналіз дієслівних форм. Основна література: 1. Волох О.Т. та ін. Сучасна українська літературна мова. – К.: Вища шк., 1989. – С. 214-217. 2. Доленко М.Т., Дацюк І.І., Кващук А.Г. Сучасна українська мова. – К.: Вища шк., 1987. – С. 226-227. 3. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова / За ред. М.Я. Плющ. – К.: Вища шк., 1994. – С. 287-288. 4. Сучасна українська мова / За ред. О.Д. Пономарева. – К., 2001. – С. 191‑194. 5. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 402-405. Додаткова література: 1. Передрій Ганна. Дієприслівник // Дивослово. – 1994. – № 12. 2. Пономарів О.Д. та ін. Сучасна українська мова. – К.: Либідь, 1991. – С. 267‑270. Виконати вправи: 1. Плющ М.Я., Леута О.І., Гальона Н.П. Сучасна українська літературна мова. Збірник вправ. – К., 1995. – Впр. № 342, 343. Практичне заняття № 5 Тема: Прислівник. Слова категорії стану План 1. Значення, морфологічні ознаки і синтаксичні функції прислівників. 2. Структурно-семантичні розряди прислівників. 3. Творення прислівників. 4. Перехід прислівників у службові слова. 5. Наголос у прислівниках. 6. Правопис прислівників. 7. Слова категорії стану. 8. Повний морфологічний розбір прислівників та слів категорії стану. Основна література: 1. Безпояско О.К. та ін. Граматика української мови. Морфологія. – К.: Либідь, 1993. – С. 243‑244. 2. Горпинич В.О. Морфологія української мови: Підручник. – К.: Академія, 2004. – С. 227-240. 3. Доленко М.Т., Дацюк І.І., Кващук А.Г. Сучасна українська мова. – К.: Вища шк., 1987. – С. 228-234, 236-237. 4. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. І. – К., 1972. – С. 315-320. 5. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова / За ред. М.Я. Плющ. – К.: Вища шк., 1994. – С. 288-291. 6. Сучасна українська мова / За ред. О.Д. Пономарева. – К., 2001. – С. 194‑200. 7. Український правопис. – К.: Наукова думка, 1993. – С. 37-40. 8. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 405-418. Додаткова література: 1. Криворучко О. Пограємось у прислівники // Дивослово. – 1995. – № 4. 2. Сучасна українська літературна мова: Підручник / А.П. Грищенко, Л.І. Мацько, М.Я. Плющ та ін.; За ред. А.П. Грищенка. – К.: Вища шк., 2002. – С. 399-407. Виконати вправи: 1. Плющ М.Я., Леута О.І., Гальона Н.П. Сучасна українська літературна мова. Збірник вправ. – К., 1995. – С. 133-135. – Впр. № 346, 347, 351. Практичне заняття № 6 Тема: Службові слова: прийменник, сполучник План 1. Особливості службових слів. 2. Прийменник як службова частина мови. Основні смислові відтінки, які вносять прийменники у сполученні з відмінковою формою. 3. Поділ прийменників на групи за походженням. 4. Морфологічний склад прийменників. Правопис прийменників. 5. Сполучник як службова частина мови. 6. Морфологічний склад сполучників. 7. Сполучники сурядності і підрядності. 8. Правопис сполучників. 9. Сполучні (відносні) слова. 10. Повний морфологічний розбір прийменників та сполучників. Основна література: 1. Бурячок Андрій. Мовні поради. Про прийменник ПО // УМЛШ. – 1991. – № 1. 2. Горпинич В.О. Морфологія української мови: Підручник. – К.: Академія, 2004. – С. 251-286. 3. Доленко М.Т., Дацюк І.І., Кващук А.Г. Сучасна українська мова. – К.: Вища шк., 1987. – С. 237-241. 4. Кващук Анатолій. Про прийменник і сполучник для допитливих учнів // Дивослово. – 2004. – № 2. – С. 35-38. 5. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова / За ред. М.Я. Плющ. – К.: Вища шк., 1994. – С. 291-299. 6. Сучасна українська мова / За ред. О.Д. Пономарева. – К., 2001. – С. 200‑213. 7. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 419-432. Додаткова література: 1. Голікова Ю. Систематизація та узагальнення вивченого про прийменник у 7 класі // УМЛШ. – 2000. – № 4. – С. 42-44. 2. Мельничайко В.Я. Пропедевтичне ознайомлення з функцією сполучних слів // УМЛШ. – 1990. – № 1. – С. 45-48. 3. Нагрибельна І. Методика вивчення сполучника у середній школі // УМЛШ. – 2002. – №3. – С. 12-15. 4. Ремінна Раїса. Про деякі прийменниково-іменникові словосполуки // Дивослово. – 2007. – № 3. – С. 9-10. Виконати вправи: 1. Плющ М.Я., Леута О.І., Гальона Н.П. Сучасна українська літературна мова. Збірник вправ. – К., 1995. – С. 139-142. – Впр. № 358, 360, 365, 367.
|
||||||||
|