Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичні заняття № 7-8

Тема: Частки. Зв'язки. Модальні слова. Вигуки(4 год.)

План

1. Значення і функції часток.

2. Класифікація часток.

3. Правопис часток.

4. Зв'язки, їх функції.

5. Модальні слова.

6. Розряди модальних слів за значенням.

7. Синтаксичні функції модальних слів.

8. Вигуки. Класифікація вигуків.

9. Звуконаслідувальні слова.

10. Повний морфологічний розбір часток, модальних слів, вигуків.

Основна література:

1. Горпинич В.О. Морфологія української мови: Підручник. – К.: Академія, 2004. – С. 286-310.

2. Доленко М.Т., Дацюк І.І., Кващук А.Г. Сучасна українська мова. – К.: Вища шк., 1987. – С. 242-247.

3. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова / За ред. М.Я. Плющ. – К.: Вища шк., 1994. – С. 299-303.

4. Сучасна українська мова / За ред. О.Д. Пономарева. – К., 2001. – С. 213‑218.

5. Український правопис. – К.: Наукова думка, 1993. – С. 42-45.

6. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 432-439.

Додаткова література:

1. Гальона Н.П. Функції модальних часток // УМЛШ. – 1990. – №11.

2. Симонова К.С. Модальне слово чи модальна частка? // УМЛШ. – 1989. – № 10. – С. 56-61.

3. Сучасна українська літературна мова: Підручник / А.П. Грищенко, Л.І. Мацько, М.Я. Плющ та ін.; За ред. А.П. Грищенка. – К.: Вища шк., 2002. – С. 424-433.

4. Топтун В. Вивчення теми „Вигук" у 7 класі // УМЛШ. – 2000. – № 1. – С. 13-14.

Виконати вправи:

1. Плющ М.Я., Леута О.І., Гальона Н.П. Сучасна українська літературна мова. Збірник вправ. – К., 1995. – С. 146-149. – Впр. № 375, 377, 380, 382.





Переглядів: 699

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття № 4 | Самостійна робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.