МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант 11.Визначте рід поданих нижче іменників. Кора, сіль, стіл, зерно, батько, Дніпро, лоша, вороння, нероба, біль, пальто, дівча, дитя, путь, зір, піч, сирота, староста, ім’я, панно, аташе, міс, Тбілісі. 2.Поставте подані іменники ІІ відміни в родовому відмінку однини. Поясніть уживання закінчень -а(-я), -у(-ю). Які з поданих слів можуть мати паралельні закінчення -а і -у ? Складіть з ними речення. Відділ, рух, сантиметр, лист, бруд, загін, жаль, інтернат, Дніпрогес, овес, футбол, пояс, Ніжин, Ельбрус, конгрес, трамвай. 3.Утворіть від поданих прикметників, якщо це можливо, усі форми ступенів порівняння. Якщо творення ступенів порівняння не можливе, поясніть чому. Гарячий, повнолітній, чорнявий, вузький, злющий, прехороший, бузковий (колір). 4.Провідміняйте за відмінками: Лариса Шевчук, Микола Кононенко, Ганна Зозуля, Петро Сорока, Олександр Пушкін, місто Пушкін. 5.Складіть речення з поданими словами-паронімами: Досвід – досвіт; робітничий – робочий. Варіант 2 1.Визначте рід поданих нижче іменників. Насіння, панно, соло, конферансьє, монпансьє, чоловік, риба, накип, собака, бідолаха, лікар, інженер, суддя, каліка, кенгуру, ООН, ножиці, ломака, ломаччя, Коваленко. 2.Поставте подані іменники ІІ відміни в родовому відмінку однини. Поясніть уживання закінчень -а(-я), -у(-ю). Які з поданих слів можуть мати паралельні закінчення -а і -у ? Складіть з ними речення. Зразок: вітер – вітру (назва явища природи). Сад, садок, степ, звук, виступ, Волгоград, січень, метр, Дон, Дністер, Крим, університет, трактор. 3.Утворіть від поданих прикметників, якщо це можливо, усі форми ступенів порівняння. Якщо творення ступенів порівняння не можливе, поясніть чому. Зелений, жонатий, блідо-рожевий, мертвий, дужий, темнуватий, малесенький. 4.Провідміняйте за відмінками: Микола Сагайдак, Олена Пчілка, Іван Богун, Олена Бондаренко, Петро Миколаїв, місто Миколаїв. 5.Складіть речення з поданими словами-паронімами: Корисний – корисливий, особистий – особовий.
|
||||||||
|