1.Від поданих чисел утворіть кількісні і порядкові числівники, запишіть їх словами: 9, 17, 37, 300, 25000, 90.
2.Запишіть числа словами, поставивши їх у потрібній формі:
1) Якщо 560 скласти з 440, то буде 1000.
2) Якщо від 6 751 відняти 5 469, то одержимо 1 282.
3) Скільки разів у 66 756 поміститься 1 275?
4) До 7 565 додати 5 645, то буде 13210.
3.Перепишіть, розкриваючи дужки: числа передайте словами.
Зайшло 4 /студентка/; зустрічаємо 5 /угорець/; працюємо 6 1/2/година/; в аудиторії 53 /студент/; на фермі 122 /теля/; на фермі 34 /лоша/; лежить 3 /плоскогубці/ і 4 /ножиці/; привезли 3 /двері/; у кошику 3 /курча/; проголосувало 152 /громадянин/.
4.Провідмінюйте за відмінками 578, 53-ій, вказуючи всі паралельні закінчення.
Варіант 3
1.Запишіть словами числівники: 2-сотий, 80-тисячний, 300-мільйонний, 40-мільярдний. Підкреслений числівник провідмінюйте за відмінками.
2. Запишіть числа словами, поставивши їх у потрібній формі:
1) Якщо до 549 додати 51, то буде 600.
2) Скільки разів у 98 567 поміститься 980?
3) Якщо 530 скласти з 1 650, то буде 2 180.
4) Коли до 168 649 додати 1, то буде 168 650.
3.Перекладіть українською мовою; вкажіть на особливості поєднання числівника два/дві/ з іменниками в українській мові:
Два окна, два дуба, два озера, два школьника, два дня, два профессора, два листа, два яблока, две руки, две скатерти, две книги, два дивана, два заседания, два деревца, два коня.
4.Провідміняйте за відмінками числівник 853, вказуючи всі паралельні закінчення.