Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант 2

1.Від поданих чисел утворіть кількісні і порядкові числівники, запишіть їх словами: 9, 17, 37, 300, 25000, 90.

2.Запишіть числа словами, поставивши їх у потрібній формі:

1) Якщо 560 скласти з 440, то буде 1000.

2) Якщо від 6 751 відняти 5 469, то одержимо 1 282.

3) Скільки разів у 66 756 поміститься 1 275?

4) До 7 565 додати 5 645, то буде 13210.

3.Перепишіть, розкриваючи дужки: числа передайте словами.

Зайшло 4 /студентка/; зустрічаємо 5 /угорець/; працюємо 6 1/2/година/; в аудиторії 53 /студент/; на фермі 122 /теля/; на фермі 34 /лоша/; лежить 3 /плоскогубці/ і 4 /ножиці/; привезли 3 /двері/; у кошику 3 /курча/; проголосувало 152 /громадянин/.

4.Провідмінюйте за відмінками 578, 53-ій, вказуючи всі паралельні закінчення.

Варіант 3

1.Запишіть словами числівники: 2-сотий, 80-тисячний, 300-мільйонний, 40-мільярдний. Підкреслений числівник провідмінюйте за відмінками.

2. Запишіть числа словами, поставивши їх у потрібній формі:

1) Якщо до 549 додати 51, то буде 600.

2) Скільки разів у 98 567 поміститься 980?

3) Якщо 530 скласти з 1 650, то буде 2 180.

4) Коли до 168 649 додати 1, то буде 168 650.

3.Перекладіть українською мовою; вкажіть на особливості поєднання числівника два/дві/ з іменниками в українській мові:

Два окна, два дуба, два озера, два школьника, два дня, два профессора, два листа, два яблока, две руки, две скатерти, две книги, два дивана, два заседания, два деревца, два коня.

4.Провідміняйте за відмінками числівник 853, вказуючи всі паралельні закінчення.




Переглядів: 1009

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 6 | І варіант

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.