МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
І варіант1. Позначте рядок, у якому всі дієслова є доконаного виду: а) кликати, скоротити, розгорнути, вигнути; б) лягти, повторити, зібрати, знайти; в) випекти, вивчити, сіяти, піймати; г) виміряти, скоротити, допекти, застерігати; д) зв’язати, скласти, послати, приземляти. 2. Позначте рядок, у якому всі дієслова є недоконаного виду: а) неволити, обнадіювати, надихати, запевнити; б) свіжіти, компрометувати, споруджувати, згортати; в) міряти, випекти, проймати, виводити; г) сивіти, заміняти, пройняти, псувати; д) замикати, пізнавати, говорити, спочити. 3. Позначте рядок, у якому всі дієслова можуть належати до обох видів (доконаного й недоконаного) залежно від наголосу: а) вслухатися, закликати, накидати, кликати; б) кидати, вслухатися, відкидати, виміряти; в) видихати, перекидати, викликати, засипати; г) надихати, закликати, мокнути, вслухатися; д) висмикати, ставати, скидати, розкидати. 4. У всіх варіантах дієслів знайдіть «зайве» слово (за функцією префікса у творенні дієслів іншого виду): а) опустити, оборонити, ознайомити, опитати, овіяти; б) поповзти, поїхати, поспішати, посидіти, поїсти; в) почути, посіяти, подякувати, покинути, подбати; г) з’єднати, скинути, підробити, зварити, зцідити; д) привітати, приїхати, принести, приписати, прилітати. 5. Позначте рядок, у якому всі дієслова належать до I дієвідміни: а) будити, жевріти, веліти, базікати, лизати; б) цокотати, дичавіти, вертіти, балакати, відкинути; в) носити, мазати, воркотати, догоріти, бахнути; г) вибороти, белькотати, блукати, мерзнути, пекти; д) жаліти, сидіти, вміти, гомоніти, тріпотіти. 6. Позначте рядок, у якому всі дієслова є безособовими: а) гриміти, дніти, нудити, боліти, горіти; б) нудьгувати, кортіти, пахнути, смеркати, везти; в) таланити, стемніти, морозити, вечоріти, корчити; г) весніти, щастити, сутеніти, кортіти, світати; д) сіріти, кортіти, рвати, кипіти, зеленіти. 7.Позначте рядок, у якому всі особові дієслова можуть уживатися в безособовому значенні: а) гриміти, ловити, копати, нудити, боліти; б) везти, пахнути, колоти, морозити, ламати; в) вставати, тягти, пекти, капати, бігти; г) замести, бродити, сіяти, палати, любити; д) сіріти, червоніти, крутити, спати, мріяти. 8. У кожному варіанті дієслів знайдіть «зайве», яке випадає з ряду за особовістю/неособовістю: а) вітається, б’ється, живеться, сміється, гріється; б) шумить, пахне, кортить, гримить, сіріє; в) бореться, обривається, ореться, думається, збирається.
|
||||||||
|